kjellme Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg en lcd skjerm, og jeg tenkte at jeg skulle kjøpe denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300904&view=detailed Men så fikk jeg se at de hadde en medion 19" skjerm til samme prisen omtrent: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302314&s=sc Hvilken bør jeg velge, samsungen har mindre respons tid da. Det er vel en fordel da jeg spiller en del.. Setter pris på synspunkter, da jeg har forferdelig lite peil lcd skjerm heh Endret 13. september 2004 av kjellme Lenke til kommentar
kjellme Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Så fikk jeg se denne også e-yama 17" LCD 17NE1-S Sølv ( http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2555 ) Hvilken av disse skjermene er det beste kjøpet? eller har dere noen andre forslag ? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg ville tro at samsungen er det beste kjøpet. Den medion som komplett har på tilbud er ikke noe bra tipper jeg (ikke skyt meg hvis jeg tar feil) samsung lager gode skjermer og vurderte denne selv. E-yama fikk god kritikk av hw men jeg vil tro at samsungen fortsatt er et bedre kjøp. Men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
kjellme Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Noen flere som har forslag? Lenke til kommentar
kjellme Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 ingen som har noe mening om dette ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 17" NEC 1760 NX 19" Philips (ligger under tester - skjermer) 20" viewsonic vp201s eller b. lykke til Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg skal kjøpe meg en lcd skjerm, og jeg tenkte at jeg skulle kjøpe denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300904&view=detailed Men så fikk jeg se at de hadde en medion 19" skjerm til samme prisen omtrent: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302314&s=sc Hvilken bør jeg velge, samsungen har mindre respons tid da. Det er vel en fordel da jeg spiller en del.. Setter pris på synspunkter, da jeg har forferdelig lite peil lcd skjerm heh Disse skjermene har jo ikke DVI-inngang Hvis du vil legge mer penger i det og få DVI-inngang så er vel BenQ FP992 et godt alternativ? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Er helt enig med Øyvind. NEC MultiSync 1760NX er det helt klart beste valget på 17". PS: Takk for rådet du ga før sommeren, Øivind. Den skjermen er bare helt rå. Endret 13. september 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har en Samsung 710N og er veldig fornøyd med den selv om den ikke har DVI. Lenke til kommentar
kjellme Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 fullstendig klar over at det ikke er DVI på de jeg hadde sett på. Min det blir jo en heftig pris-økning å da. Så det jeg spør er: er det virkelig verdt d ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 skjermen er jo den viktigste delen på din datamaskin da. noen syns det er vikitgere enn andre. Selv har jeg lagt mye ned i mine skjermer Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 17" 1760NX (...) Nå skal ingen beskylde deg for ikke å ha peiling Øyvind. Men virker på meg som om trådstarter opererer i en litt annen prisklasse. Av de skjermene som blir nevnt er vel e-yama skjermen best om man kun tenker spilling... samsungen er vel også grei, og best "all-round"... Ikke det at jeg har mye erfaring med Medion, men stilig er den i hvert fall ikke Lenke til kommentar
kjellme Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) jeg kan jo kjøpe meg den nec skjermen (Ser bra ut den). Men det jeg lurer på er om det er verd å spytte i 1300 extra bare for å få dvi inngang på den.. Endret 13. september 2004 av kjellme Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 17" 1760NX (...) Nå skal ingen beskylde deg for ikke å ha peiling Øyvind. Men virker på meg som om trådstarter opererer i en litt annen prisklasse. Av de skjermene som blir nevnt er vel e-yama skjermen best om man kun tenker spilling... samsungen er vel også grei, og best "all-round"... Ikke det at jeg har mye erfaring med Medion, men stilig er den i hvert fall ikke han spør om LCD skjerm råd her. ikke lamper og annet dill Lenke til kommentar
kjellme Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 jeg kan jo kjøpe meg den nec skjermen (Ser bra ut den). Men det jeg lurer på er om det er verd å spytte i 1300 extra bare for å få dvi inngang på den.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 etter en time på necen lurer du på hvorfor du ikke kjøpte den før. Legger dog til at NEC kommer med 1770 nx om noen mnd... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) pris er ikke en hindring for å si d sånn, så jeg kan jo kjøpe meg den nec skjermen (Ser bra ut den). Men det jeg lurer på er om det er verd å spytte i 1300 extra bare for å dvi inngang på den. Det er ikke bare DVI-inngang som utgjør de 1300 ekstra. Bildeprosessoren utgjør også en hel del. Jeg kjøpte denne etter råd fra Øivind Dahle, og jeg må bare si at denne skjermen svarte til mine forventninger, og vel så det. Jeg spiller FarCry uten antydning til etterslep. Skjermen har fine farger, er behagelig å se på, også i ikke-native oppløsninger (bruker konsollvindu i linux/FreeBSD hvor jeg ikke får 1280x1024). Den er super til å se film med, og jeg kan ikke merke noe negativ forskjell fra min gamle 17" CRT-skjerm, som var en high-end CRT-skjerm. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg gikk over til LCD. Man får det man betaler for. måtte rette på navnet. Øivind, ikke Øyvind Endret 13. september 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Anbefaler Samsung 710N. Er meget fornøyd med skjermen. Var usikker selv fordi den ikke hadde DVI inngang, men bildekvaliteten er meget bra. Topp skjerm for pengene. Lenke til kommentar
kjellme Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 ok, da blir d vel NEC takk for tips Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 ok, da blir d vel NEC takk for tips Et meget bra valg. Du vil ikke angre. Den skjermen eier det meste på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå