stian123 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Heisann!! Broren min har tukla litt med data'n, så nå kommer det masse rare tegn når jeg skriver æøå og ? osv.. Hvordan for jeg tilbakestilt dette? Takker for svar!! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Skjer med meg noen ganger også på MSN.. Jeg trykker bare på alle ALT-gr knappene osv, så blir det normalt igjen Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har en alt knapp og en alt gr tror jeg... skal jeg bare trykke på de en gang, så virker det? det er på msn det har klikket, ja Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har en alt knapp og en alt gr tror jeg... skal jeg bare trykke på de en gang, så virker det?det er på msn det har klikket, ja Bare trykk overalt på hele tastaturet helt febrilsk i 20 sek, funker det fortsatt ikke, så restarter du msn Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det kan være at "språklinjen" har skiftet språk til engelsk... det skjer titt og ofte til meg også, helt uten at jeg har bedt om det... hurtigtasten for å få tilbake norsk er: alt + venstre skift. Håper det hjelper da jeg mener det er litt enklere enn å restarte msn eller taste villt på tastaturet i 20 sek... Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 den til Kasp fungerte Tusen takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 den til Kasp fungerte Tusen takk for hjelpen!! LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå