Anders81 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Husk at de her spør etter KV8 og ikke KV8Pro, de har nemlig forskjellig HT hastighet Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hvordan trekker dere vinnerne ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hvordan trekker dere vinnerne ? Som du sa, trekker... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvorfor handler alle spørsmålene om Abit? "Septemberkonkurranse" står det, jeg vil heller kalle det "septembermarkedsføringen". Alle spørsmålene handlet da ikke om abit. Oets var noe annet, som også abit brukte. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Alle spørsmålene handlet da ikke om abit. Oets var noe annet, som også abit brukte. Nei, det at OTES er Abit sitt patent har vel ikke så mye å si... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Alle spørsmålene handlet da ikke om abit. Oets var noe annet, som også abit brukte. Nei, det at OTES er Abit sitt patent har vel ikke så mye å si... Åja. Jaok, visste ikke det. Så bare at det var blitt brukt på noen skjermkort fra andre produsenter. (hvis ikke det også var Abit, og jeg så ikke godt etter ) Lenke til kommentar
boddis Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Når Abit deler ut hovedkort på den måten er det vel rett og rimelig at spørsmålene er om dem? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hvordan trekker dere vinnerne ? Som du sa, trekker... Og din metode er at man skriver opp alle navnene på lapper som man legger i en hatt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det hadde jo vært det aller beste... Men sånn seriøst, jeg kan tenke meg at de har laget et fancy konkurranse-script som legger alle de korrekte besvarelsene til feks. en tekstfil. I den kan man jo bare velge et navn på måfå, verre er det ikke... Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Syntes spr. 5 var vanskelig... Var svaralternativer som var ganske like syntes jeg. Håper jeg vinner....(veldig)...trenger dette da jeg skal ha meg ny pc... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 vinner aldri noe jeg, jeg har vunnet noe EN gang, 1 gang, og da var jeg 2 år, gjett hva jeg vant? en lekebil? fjernstyrt bil? nei, mange meter med veggtapet Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Sålenge man slipper å lage teite slagord er det vel det samme hvem konkurransen er sponset av? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 vinner aldri noe jeg, jeg har vunnet noe EN gang, 1 gang, og da var jeg 2 år, gjett hva jeg vant? en lekebil? fjernstyrt bil? nei, mange meter med veggtapet HAHAHA. Veggtapet XD. Hmmmm. *le enda litt mer* Neida biig.no: Like svaralternativer? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jiiihuuu... konkurranser er så.... kjedelige, bortsett fra å svare og få vite vinnerne... tar for lang tiiiid! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) vinner aldri noe jeg, jeg har vunnet noe EN gang, 1 gang, og da var jeg 2 år, gjett hva jeg vant? en lekebil? fjernstyrt bil? nei, mange meter med veggtapet HAHAHA. Veggtapet XD. Hmmmm. *le enda litt mer* Neida biig.no: Like svaralternativer? "hahaha" ikke morsomt hehe neida edit: post 550 Endret 13. september 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Man finner jo svarene med 2 klikk (ikke overdrevet her nei, HW har jo laget linker til svarene...) Men jeg greide jo selvsagt å drite meg ut likevel, "Pro" er stikkordet. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Man finner jo svarene med 2 klikk (ikke overdrevet her nei, HW har jo laget linker til svarene...) Men jeg greide jo selvsagt å drite meg ut likevel, "Pro" er stikkordet. hehe.. satt akkurat med det samme jeg og pro kjører vel litt høyrer ting.. vel håper på julenissen jeg tror jeg har svart riktig IGJEN!! Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hehe håper eg vinner siden eg har amd athlon 64.... eg vant på Bingo ein gang 100kr *HÅPER EG VINNER* Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg vinner vel kansje engang.. EN gang.. sikkert lenge til, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå