kvedno Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Noen som har prøvd Nokia 6260? Er den bra? Den ser jo fin ut.. Har jo symbian å greier, bra skjerm og kamskell look... Hadde tenkt å kjøpe Nokia 6600 men nå som 6260 er komt så er jeg ikke sikker.. har iallefall lyst på symbian.. de er vikti.. Noen tips? #topic skal vere beskrivende for tråden , bare navn på telefon er veldig ubeskrivende. Moderator jankee# Endret 13. september 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 TROR den er grom! Jeg venter på den og LG5100 ( lik men har 1.3 MP kamera i tillegg ). Eldar hos mobile-review har hatt en trial versjon men har ikke lagt ut test. Jeg gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 TROR den er grom! Jeg venter på den og LG5100 ( lik men har 1.3 MP kamera i tillegg ). Eldar hos mobile-review har hatt en trial versjon men har ikke lagt ut test. Jeg gleder meg som en unge! Hva er likt på LG'n som på 6260 mener du? At begge er klapptelefon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå