Gå til innhold

Bilder som ikke vises

Anbefalte innlegg

Jeg opplever et merkelig problem på en side jeg lager.

Jeg har et bildegalleri her: http://filo.ei-de.net/galleri.php. Klikk på galleriet med 26 bilder.

Problemet med det galleriet er at det ikke er alltid at de små thumbnail-bildene vises! De vises hos meg, men KUN i Opera, (som er den nettleseren jeg bruker til å logge inn i cpanel, kan det ha noe å si?), imens i IE og Firefox er det bare noen thumbnails som vises. Det som gjør det hele uforståelig for meg er at det ikke er de samme thumbnailene som er borte hver gang. Det skifter! Slik er det hos alle brukerne av siden visstnok. Det var en bruker som gjorde meg oppmerksom på problemet.

Det er et php-script som lager thumbnailene og viser bildene. Jeg vil ikke legge ut PHP-koden uten tillatelse fra han som har skrevet den, men har sjekket at alle steder der det er chmod inne i bildet står stilt til 777. Alle bildefiler og mapper er også CHMOD 777.

Htaccess har jeg ikke peiling på, men har prøvd å laste opp en fil som ser slik ut (er det noe feil?):

<Limit GET PUT POST>

order allow,deny

allow from all

</Limit>

..uten at det hjalp noe særlig.

Det er spesielt en ting som jeg tror kan ha noe med mitt problem å gjøre, og det er det faktum at kataloger og bildefiler som genereres med PHP-scriptet, har jeg INGEN kontroll med fra verken FTP eller Cpanel. De kan verken slettes eller CHMODes. Så for å slette eller chmod'e må jeg bruke et php-script.

Håper det er noen som kan hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...