xanth0s Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Kansje Microplex skulle svart på email han i stede for å svare her ? Vis de ikke har gjort det da! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Heh.. Microplex burde vel svart han på emailen i stede for å prøve å ha det litt morro å gjøre narr av fyren her på forumet.. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Jeg kjøpte et Sennheiser PC 155 fra microplex.no. Men nå har ei ledning løsnet inne i volumkontrollen. Vet noen om je får et nytt og hvor jeg kan sende det inn? Er det det samme headsettet som du rullet over med stolen din som beskrevet i dette innlegget? http://forum.akam.no/index.php?showtopic=2...33;entry2667905 -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS ja Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Ooooog, jeg har funnet ut at noe har skjedd inne i volumkontrollen. Og jeg har funnet ut at ledninga der jeg rulla over med stolen er ikke brøte. Pluss at nå funker ingenting på det lengre. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg kjøpte et Sennheiser PC 155 fra microplex.no. Men nå har ei ledning løsnet inne i volumkontrollen. Vet noen om je får et nytt og hvor jeg kan sende det inn? Er det det samme headsettet som du rullet over med stolen din som beskrevet i dette innlegget? http://forum.akam.no/index.php?showtopic=2...33;entry2667905 -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS hehe, kanskje du ikke får et nytt et.. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Nei vel, synd da. Får jeg fiksa det der da?? Lenke til kommentar
Espen Faale Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ooooog, jeg har funnet ut at noe har skjedd inne i volumkontrollen. Og jeg har funnet ut at ledninga der jeg rulla over med stolen er ikke brøte. Pluss at nå funker ingenting på det lengre. Du oppgir hverken navn eller emailadresse så jeg får ikke sjekket status på forespørselen din her, men om du sender en mail til meg direkte - espen@_microplex.no (uten "_") - skal jeg få sjekket opp denne saken snarest mulig og gi deg tilbakemelding. -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 En god latter forlenger livet Det stemmer. Vel, det sa den gamle dama også, så lo hun seg i hjel. Ganske bra tråd. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Du får bruke angreretten da. Angrerett har ingenting med feil på produkt å gjøre. Om man ikke er helt sikker på noe, så ikke skriv innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå