sjom Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg skal kjøpe meg ny pc, og derfor også nytt kabinett. Jeg har aldri satt meg noe særlig inn i kabinetter, fordeler og ulemper, hva som er et bra og et dårlig kabinett (utover plass i kabinettet). Noen som har forslag til kabinett? Jeg ser for meg at jeg ender opp med et miditower, og det er vel en fordel om det skjermer for støy og har grei utlufting. Alle forslag settes pris på =] Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Dette er rått! Skal kanskje ha meg det selv. Endret 13. september 2004 av Overdox Lenke til kommentar
sjom Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Auda....1600 for et kabinett? Jeg tror jeg skal holde meg til under 1000 lappen. Andre forslag? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Hva med dette er iallefall et bra kabinett med en meget bra st forsyning som er nesten lydløs. Det er et Aopen H 600 B til kr 742,- du finner det hos Psdata.no . Har det selv til en av maskinene og er godt fornøyd med det . http://www.psdata.no/prodsearch.asp?it=992...Action=details# Endret 13. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
sjom Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Den "her" linken virket ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå