flaten1 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hei Jeg er på jakt etter et program som lagrer, og helst krypterer informasjon som brukernavn, passord, kontonummer o.l. Er det noen som har noen erfaringer og anbefalinger og komme med? Det skader heller ikke om programmet er gratis... Lenke til kommentar
abo Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Nyeste Opera har innebygget Passords funksjon. Wand. Trykker bare ctrl + Enter etter du har skrevet inn passordet første gang. Kan gå inn å slette å redigere etterhvert. Lenke til kommentar
flaten1 Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har en HP ipaq 2210. Ser ikke ut som at jeg kan innstallere Opera.... Lenke til kommentar
abo Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ahh så ikke at den lå under håndholdte!! Men finns ikke Opera for PDA'er og? Nedlastning for Symbian "apparater", står ikke spesifikt for HP Jeg har ikke PDA selv, så er ikke så opplyst der Mulig det ligger noe på HP sin side... Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hei Jeg er på jakt etter et program som lagrer, og helst krypterer informasjon som brukernavn, passord, kontonummer o.l. Er det noen som har noen erfaringer og anbefalinger og komme med? Det skader heller ikke om programmet er gratis... programmet du leter heter ewallet :-) Bruker det selv, sync mot pc, pocketpc og palm :-) Lenke til kommentar
starcatcher Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 programmet du leter heter ewallet :-) Bruker det selv, sync mot pc, pocketpc og palm :-) Det er veldig mange programmer av denne typen. Regnes ewallet som den beste i klassen? Arne Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 programmet du leter heter ewallet :-) Bruker det selv, sync mot pc, pocketpc og palm :-) Det er veldig mange programmer av denne typen. Regnes ewallet som den beste i klassen? Arne Tja, jeg ser iallefall ikke hva som kan gjøres bedre :-) Har brukt det ganske lenge nå og klarer meg ikke uten. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Bruker eWallet selv fordi den synker med både Pocket PC og Palm, men har brukt Developer One Codewallet Pro før, og synes den er bedre, men det er bare nyanser vi snakker om her. Finnes flere andre som f.eks. Flexwallet. Les denne artikkelen: http://www.pocketpcthoughts.com/forums/vie...llet+flexwallet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå