brillan Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Hei, har fått oppgave om å skrive om "noe" innen IKT. Emne må alltså ha noe med det som går under data,kommunikasjon +++. Tilligere har folk skrevet om nanotech, radiostyrte krigskip, kort sakt alt. Har ingen ide om hva jeg skal skrive, og vil helst ikke skrive om noe noen (noen på denne skolen altså) har skrevet om. Er selv gamer,overklokker og hardware entusiast. Ikke programmering eller webdesign. Noen som har noen tips? Har ikke anelse selv. Tips motas med stor takknemelighet Edit: leif Endret 13. september 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hei, har funnet oppgave om å skrive om "noe" innen IKT. Emne må alltså ha noe med det som går under data,kommunikasjon +++. Tilligere har folk skrevet om nanotech, radiostyrte krigskip, kort sakt alt. Har ingen ide om hva jeg skal skrive, og vil helst ikke skrive om noe noen (noen på denne skolen altså) har skrevet om. Er selv gamer,overklokker og hardware entusiast. Ikke programmering eller webdesign. Noen som har noen tips? Har ikke anelse selv. Tips motas med stor takknemelighet Jeg har også den oppgaven. (Ikke så rart siden vi går i samme klasse ) Har heller ikke funnet på noe lurt.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Skrev selv en innlevering ang datatreff, passer bra for "vårt" yrke. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Kva med å skrive om Artificial Intelligence? Det kan vel vera litt interesant? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Takker for tips, begge hørest interesange ut. Har vurert dataparty sterkt, men siden dette er et prosjekt som varer halve året, er jeg usikker på om jeg klarer å skrape sammen nokk stoff. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Dataparty er da ikke så lærerikt at det gjør noe. Prøv heller å finn et emne om hvordan IT blir brukt i praksis. Husker det var en i klassen min for noen år siden som skrev om hvordan melkemaskiner i dag var helautomatisert av datateknologi. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ellers så kan du ha om melkemaskinen som ikkje lenger vil vera menneskets slave og gjør opprør mot slaveriet Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Takker for tips, begge hørest interesange ut. Har vurert dataparty sterkt, men siden dette er et prosjekt som varer halve året, er jeg usikker på om jeg klarer å skrape sammen nokk stoff. Jeg vil anbefale deg å finne på noe som kan være av interesse for en eventuell fremtidig arbeidsgiver. Dataparty er et godt eksempel på noe som sannsynligvis ikke er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå