LiaLoco Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Post de wap-sidene du veit som er bra og gratis! Jeg og en kompis har lagd en wap-side sammen, adressen til wap-siden er.... http://www.home.no/quick-computer/wap.wml Ganske bra side syntes jeg da... Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) www.postfile.com/downloads/default/ (jada, det er en wap side) er en bra wapside med ganske mange gratis bilder, spill og polytoner.. helt klart verdt en titt! spillene er av ok kvalitet, men du kan bare laste ned to ting i hver kategori per døgn.. men den sperra funker ikke så bra, så hvis du venter en to timers tid, har den nok glemt deg, og du kan laste ned litt til. wap.softwaremarket.com her kan du og laste ned programmer til din egen telefon, og, hvis du kikker litt på addressen du kommer til som standard, ser du at du kan bytte ut telefonmodellen din med en annen en, og vips, så kan du laste ned masse gratis stæsj til andre telefoner enn din egen. edit:onkel leif kom på besøk Endret 15. september 2004 av Glen_ Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 ellers så har vi alltids http://www.zedge.no som er en glimrende kilde til alt som er gratis på wap. btw: det er en vanlig nettside Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 www.postfile.com/downloads/default/ (jada, det er en wap side) Og dette er du sikker på er Gratis Wap Side? Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) ja... eller, det er egentlig en betalingsside.. men som sagt så kan du laste ned to ting pr kategori gratis pr. døgn. Den funker iallefall hos meg. Men jeg har 3650, det kan godt hende det er mange telefonmodeller som ikke tar den. Edit: onkel leif Endret 27. september 2004 av Glen_ Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 wap.seigmann.net ;-) Min egen lille hjemmesnekra side Alt er gratis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå