Gå til innhold

Program for å laste ned en mappe fra nett?

stclem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar et eksempel. Jeg går inn på en side med ca 30 bilder. Alle bildene ligger i samme mappe som index fila, og for å laste ned alle de 30 bildene må jeg laste ned ett og ett. Er det noen program som lar meg laste ned alt som er i den bildemappa på en gang?

Lenke til kommentar

en mulighet er i Opera. Der kan du bare gå på "links" så får du opp en liste over alle linkene/bildene som er på en nettside. Så er det bare å markere hva du vil laste ned, og velge Quick Download (f.eks.)

En annen mulighet er et program jeg brukte endel tidligere, mener det het netvampire eller noe lignende. Hvis det var flere bilder på en side, så var det bare å markere som om man var i et vanlig dokument, og dra over et ikon som lå et eller annet sted på skjermen. Så ble alt lastet ned.

Vet at ikke dette er AKKURAT det du var ute etter, men det gjør jo nesten samme nytta...

bertie

Lenke til kommentar
en mulighet er i Opera. Der kan du bare gå på "links" så får du opp en liste over alle linkene/bildene som er på en nettside. Så er det bare å markere hva du vil laste ned, og velge Quick Download (f.eks.)

ahh.. takk for tips. en nyttig funksjon eg faktisk ikkje har oppdaget enda.

Opera er og blir kongen av nettlesere! :w00t:

Trådstarter:

Her finner du mange offline browser program;

http://www.download.com/3150-2377-0-2-0.html

Endret av kvikks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...