skyline Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Les, og bli forbanna: http://www.itavisen.no/art/1304385.html?PH...3e08b174a1ed02f Bare fordi hollywood ikke tjener nok penger, så må vi kjøpe nye dvd spillere? Trukke det nei!! Betalte 7000kr hos komplett for min splitter nye Pioneer DV688AV! Irriterende nok at den første dvd spilleren gjikk til helvete etter 3år, og den kosta 10`000kr. DVD SKAL LA SEG KOPIERE! Har forresten 120 orginale dvd filmer, men jeg tar en del sikkerhets kopier, det har vi lov til. Noen andre som tenner på alle plugger!?!?!?! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Noen burde finne på noe bedre en DVD snart, for det er et utrolig dårlig format, fullt av møkk som de folka har funnet på, soner og kan-ikke-spole-over-reklame o.s.v. Og når det da heller ikke lar seg kopiere, så blir det jo helt fantastisk ubrukelig (med tanke på hvor utrolig lite DVD platene tåler av støv og riper) Argh! Lenke til kommentar
skyline Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 ja det er helt idiotisk, det er vel meninga at vi skal kjøpe 2stk av hver film, og den andre som backup??? Blir mektig provosert!! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Tenker jeg blir nødt til å kjøpe en 1 TB harddisk og rippe alle nyere DVDer istedet... Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ikke noe å bekymre seg for. Tar ett par mnd. så er det en som har mekket en modchip som fikser problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Bare fordi hollywood ikke tjener nok penger, så må vi kjøpe nye dvd spillere? Problemet er? Så lenge du fortsetter å rippe dvd'er, synker budsjettene. Hoderegning det der. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 jeg har aldri lasta ned, eller brent dvd filmer som jeg ikke har. Men jeg vil ha muligheten til å kunne kopiere mine egne filmer(som jeg har kjøpt) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Okei, dette er irriterende. Virkelig irriterende. Ikke lenge siden jeg kjøpte bra utstyr på Elkjøp til nesten 3000 kr! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 OVERDRAMATISERING til de grader.... Det vil i praksis bety at du trenger ny DVD-spiller for å kunne spille framtidige plater. Vel å merke om Thomson/Murdoch-modellen får gjennomslag. YEAH RIGHT om det skjer... tviler på at de vil prøve å skjære av ALLE kunder som har DVD spiller på den måten, IKKE TALE OM! det de kanskje kan gjøre er å introdusere den sammen med ett annet type media som gjør at du er nødt til å ha ny spiller uansett, som BlueRay eller HD-DVD(eller hva pokker det nå heter)... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 OVERDRAMATISERING til de grader.... Det tror jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå