N* Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) skjønner ikke hvorfor denne siden ikke vil vise seg. både css'en og html'en validerer. det er sikkert en bitteliten ting jeg ikke har lagt merke til, men jeg skjønner ikke hva det er noen som klarer å se det? Endret 13. september 2004 av N* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Med mindre du har satt høyde og bredde på divene, skal de ikke vises om innhold == 0 Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Du har glemt å angi en størrelse på divene i CSSen. Prøv det så vil det sikkert vise seg noe. BTW. Du kan også fikse den dårlige emnetittelen din, les mer om det her: http://forum.hardware.no/index.php?act=boardrules Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Du har ikke satt størrelse på noen som helst av elementene dine. EDIT: PoleCat { speed: slow; } Endret 13. september 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
N* Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Med mindre du har satt høyde og bredde på divene, skal de ikke vises om innhold selvfølgelig! ..dumme meg men hva skjedde med den nå? ser ut som nesten alt kopierte seg selv 27 ganger bortover Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det er i alle fall ~30 diver i HTML-koden din. Har det noe med det å gjøre? Du kan også sjekke CSS-en din, der er det mye som kan skrives om. div { position:absolute; left:0px; width:213px; height:100px; } Så vidt jeg kan se, er dette likt for alle divene på siden. Lenke til kommentar
N* Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Det er i alle fall ~30 diver i HTML-koden din. Har det noe med det å gjøre? vet ikke jeg, men man bør vel kunne ha så mange div'er man vil? Du kan også sjekke CSS-en din, der er det mye som kan skrives om. div { position:absolute; left:0px; width:213px; height:100px; } Så vidt jeg kan se, er dette likt for alle divene på siden. det bør vel ikke ha noe å si om jeg grupperer noe av det? men jeg skal gjøre det uansett. edit: nei, det er ikke likt for alle. det der er bare likt for de som begynner på "L" Endret 13. september 2004 av N* Lenke til kommentar
N* Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 der fant jeg det ut! for det første stod bredden på en av divene på 5235, den skulle bare være på 235. for det andre så har jeg kuttet noen bilder feil (nå blir det mye jobb) Lenke til kommentar
N* Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 ...det ble ikke så mye jobb som jeg trodde men fy! den ble orntlig stygg ...dropper hele greia jeg. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Fet 3D effekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå