BØRTT ERIK Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Som sagt så skal jeg lage en F-16 mod. Og da trenger jeg forslag...........hvor kan jeg f.eks få tak i vippe brytere?(de med sonnt rødt lokk over selve brytern) Takker på forhånd for alle forslag Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 her er det en. men ikke bryter som går tilbake til vanlig posisjon Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 En ting du kan gjøre med den bryteren der er å ha den som bryter til bryteren. Vanskelig forklart. Slik at du må vippe opp den bryteren og trykke på en vanlig på knapp for å få pcen på. Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Du kan jo lage en selv Lenke til kommentar
Castor Troy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Men-eh... skal pc'en din se ut som et F-16 fly da eller? for det er jo isåfall aldeles fantastisk.... det eneste tipset jeg kan gi deg er at du må operere inn en motor fra en fjernstyrt bil, slik at den faktisk kan kjøre rundt og evt. ha en snack-skål oppi styrehuset eller hva faen det nå heter.... det som piloten sitter oppi da.... ja......hrrm... Lenke til kommentar
BØRTT ERIK Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 OK Siden det nå er 334 personer som har kikket på denna posten så tenkte jeg at jeg måtte lage no liv her..................skal bygge et F-16 kabbis. Tenkte den sku strekke seg fra rett bak canopy til spissen.Har litt problemer med og finne ut ossen jeg skal feste hovedkort osv.Tenkte også st jeg skulle ha av og på knottene inne på kontroll panelet.Trenger derfor litt hjelp til ossen ting og tang kan sitte.Tenkte jeg skulle lage den i tre men, hvilke tre sorter er lette og forme + ikke så tunge. Håper på forslag fra dere DETTA KAN TA TID Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 dette KAN bli en bra mod, for det er en god ide. Men når det er du som skal lage moden så må du jo også ha ideer, det er viktig å få en start på det. Ikke bare sitte der å tenke: Jah, jeg skal lage en f-16 mod. Prøv å kom igang, da kommer det ideer, og sikkert en del inspirasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå