Zary Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) No more to say-- For dårlig kamera til å kunne få et bra bildet av kjærnen -- Men takk til alle som hjalp til.. Selv om det var meget blindt lagt ut Endret 13. september 2004 av Zary Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvilken cpu er det du har. 64-bits Athlon passer ikke på Socket A Lenke til kommentar
Zary Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Det er socket462.. Har aldrig vært borti denne typen hovedkort før. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Rart du får problemer? 64 bits prosessoren passer ikke i socket a hk, og i tilleg eg kjernen skjult av en varmespreder på a64prosessoren. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 da er jo bare domt å bruka ein atlon 64 på socket a hk EDIT: innlegg nummer 100 Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Dette sier vel seg kanskje selv eller , jaja... lønner seg å lese litt først vettu , men er du seriøs? om du er så er dette en kandidat til "årets"?!? les signaturen hans også da. Endret 13. september 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
skyline Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Dette er da dealen : Gigabyte Socket A Motherboard GA-7VT600(-L) AMD Athlon 64bit Arctic cooling Cooper silent 2 vifte. Han hadde satt alt dette på plass med ny fresh kjølepasta og viften tutet å kjørte.. Men når jeg tar av viften nå er det en svart prikk nede ved kjærnen av cpu'n. Pluss at det ligger en stripe rund kjærnen.. Ser ut som sterin Kan det være at cpu'n er brent ? Trenger noe hjelp her, setter pris på alt. På forhånd takk :] Du kødder nå? Trodde ikke at det var mulig å få trykkt en A64 nedi ett socket a, uten å bruk slegge dah. Lenke til kommentar
Zary Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Heahaehea Det var en kompis som hadde kjøpt, å nei det er ikke en 64bits prosessor fant jeg ut :] Jeg har selv ikke vært oppdatert selv enstund på markedet så'e, men ser ut som at han har brent sin amd athlon affal -- thx all -- Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Heahaehea Det var en kompis som hadde kjøpt, å nei det er ikke en 64bits prosessor fant jeg ut :] Jeg har selv ikke vært oppdatert selv enstund på markedet så'e, men ser ut som at han har brent sin amd athlon affal -- thx all -- hvorfor "topic" da? "Svarer på Hvorfor ble min prosessor brent ?" Endret 13. september 2004 av Perrrry Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 satt på kløleren feil vei? da får den ikke kontakt Lenke til kommentar
Zary Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Perrrry bare ble sånn :o -- Er en lærer på skolen som har kjøpt, så har jeg som lærling blitt satt på jobben. Satt gale veien ja, der sier du noe Felxgym.. Tror faktisk den var satt gale veien.. Fordi det håndtaket sto mot strømforsyningen, å det var ikke akk mulig å få inn en skrutrekker der i etterkant ^^ Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Gjør deg selv en tjeneste, slutt på IKT-Driftsfag. Lenke til kommentar
Zary Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Gjør deg selv en tjeneste, slutt på IKT-Driftsfag. Ja stemmer for man går ikke lærling for å lære ^^ Nei, da skal man kunne alt.. veldig qlt at alle skulle begynne å flame:\ Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Man går på skole for og lære. Når man er lærling skal man jobbe, lære og ta ansvar, forstå det virkelige arbeidsliv osv. Når du har blitt lærling er det forventet at du kan jobben din, selv er det mye nytt men man skal i det minste kunne det mest grunleggende. Syns synd på alle de firmaene som får folk som nesten ikke greier innstalere windows engang. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Lærte du ikke om forskjellige sokler på hovedkort o.l. når du gikk VK1? det gjorde vi, selv om vi kunne det meste fra før da Lenke til kommentar
arokh Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Gjør deg selv en tjeneste, slutt på IKT-Driftsfag. Har selv fagbrev i IKT-Driftsfag. Det ene skoleåret var totalt bortkasta, word og excel dagen lang. Fagprøven var en vits også. Hvem som helst kan ta den utdanninga. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Gjør deg selv en tjeneste, slutt på IKT-Driftsfag. Ærlig talt, det går an å drite seg ut, men slike kommentarer er unødvendige... Lenke til kommentar
Zary Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Var vell jeg som skrev før jeg tenkte SÅ'e.. VK1 hadde jeg jo bare 5-6 å mest fravær av alle.. Så vikke si jeg slet så mye på skolen. Når det gjelder deg morpheus så orker jeg bare ikke ta deg seriøst.. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Gjør deg selv en tjeneste, slutt på IKT-Driftsfag. Ærlig talt, det går an å drite seg ut, men slike kommentarer er unødvendige... den er jeg enig i.... men han har jo bæsja på leggen her ja! Lenke til kommentar
Zary Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Har et bilde på prosessoren snart, hadde vært fint om folk som vet om den er brent eller ikke... Kunne sagt noe saklig om det -- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå