Gå til innhold

Dagbladet - De som hater Amerika (om muslimer)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ditt eget valg om du vil lese hva jeg linker til.

Om jeg så linket til hvor lenge én fotballkamp varer fordi du var

usikker på det så hadde du sikkert ikke lest den linken likevel.

Dessuten linker jeg fordi det er ikke vits å oppføre all den teksten hit når den allerede ligger der ute på Internett.

Lenke til kommentar
Om jeg så linket til hvor lenge én fotballkamp varer fordi du var

usikker på det så hadde du sikkert ikke lest den linken likevel.

Dessuten linker jeg fordi det er ikke vits å oppføre all den teksten hit når den allerede ligger der ute på Internett.

Usaklig argument. Videre diskusjon utelatt.

Lenke til kommentar

Du må kunne forsvare dine egne meninger, vet du.

Ingen her blir "omvendt" av at du slenger ut linker til et annet forum. Det som kunne vært interessant ville vært om du faktisk brukte dine egne ord til å argumentere for hva du mener. På denne måten kunne vi andre lettere få fram våre synspunkt på det du vil ha en debatt om.

Lenke til kommentar

/setter på Tenke sjæl av Trond Viggo

"Ikke si som andre,

Ikke være likeglad"

Tørre å mene andre ting enn andre, tørre å ta upopulære standpunkt og stå for disse er en egenskap flere nordmenn burde ta i bruk, og ikke oppføre seg som en saueflokk enten det er meninger, tv-serier, aksjer und so weiter.

Lenke til kommentar

Jeg digger den låten av Trond Viggo.

Tilbake til antipsykopat vs psykopat:

DØDSSTRAFF FOR FRAFALL FRA ISLAM

http://fomi.ytring.dk/Tema/Frafall.htm

Det som kunne vært interessant ville vært om du faktisk brukte dine egne ord til å argumentere for hva du mener.

Ettersom jeg er medlem i De indre gemakker er jeg på samme lag som de jeg linker til, de intelligente, de fornuftige, de som kan tenke rasjonelt og logisk, og som forstår Objektivismen og Aksistensialismen, og som kan argumentere utifra Aksiomene hierarkisk.

Lenke til kommentar
Ein vil forsat vera araber om ein ikkje er muslim.

Man trenger ikke å være araber for å være muslim. Uansett, poenget er: Det er ikke rasisme å kritisere mennesker som tilhører en religion, ideologi eller kultur. Å kritisere muslimer fordi de er muslimer – det er ikke rasisme, men religionskritikk.

Lenke til kommentar
Ein vil forsat vera araber om ein ikkje er muslim.

Man trenger ikke å være araber for å være muslim. Uansett, poenget er: Det er ikke rasisme å kritisere mennesker som tilhører en religion, ideologi eller kultur. Å kritisere muslimer fordi de er muslimer – det er ikke rasisme, men religionskritikk.

Det er skjelden man velger å være muslim. Enten er man oppvokst i en muslimsk familie eller så er man det ikke. Hvis en blir oppdratt i et kristent hjem, kan man da kritisere ham for å være kristen, hvis man mener kristendom er galt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Kjekt å ha en -isme som gir svarene. Det er så deilig ikke å tenke, ideologien gir fasitsvaret. Takke meg til "flip-flopping (:shrug:)," å basere alt på noen grunntanker skrevet av andre er idiotisk.

Lenke til kommentar

Trenger ein ikkje vera jøde for å vera jøde heller då. (høyrtes dumt ut, men du ser vel poenget).

Selfølegli trenger ein ikkje vera rasist vist ein kritiserer ein religion, men slik som dei skriver på forumet som Cro Cop linker til så skal ein ha ein etnisk renising av muslimene. Då er det noko heilt annet enn å kritisere ein religion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...