Gromit Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Noen som spiller på nett med PS2 her? I såfall hvilke spill osv. Har akkurat kjøpt nettkort til den, men har foreløpig bare Midnight Club 2.. Tenkte å høre hva folk spilte på nett.. Før jeg kjøper et spill Lenke til kommentar
Nosebone Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg spiller FIFA 2004 og burnout 3, men det er litt kjipt med de som logger av hvis de taper på FIFA, men det er sikkert masse andre bra spill også, ser fram til NHL2005. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Har planer om å skaffe med Nettverksadapter når jeg skal ha ny PS2, men da må jeg også skaffe meg en Router Men jeg har online spill som NFSU og Midnight Club 2. Skal skaffe meg Syphon Filter:The Omega Strain og Star Wars Battlefront etter hvert. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg spiller litt Medal of Honor: Rising Sun og SSX3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå