el_scorcho Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) "Med Topcom Skyr@cer WBR 654 (=xDSL/Cable router) kan du enkelt dele din eksisterende internettbåndbredde (ADSL eller kabel) med andre PC`er både trådløst eller via kabler, med en trådløs hastighet på opptil 108 Mbit - opptill 15 ganger raskere. Den innebygde routeren gir adgang til flere brukere på samme tid. Routeren har en innebygd 4 ports switch. Den innebygde firewall`en sørger for sikker adgang til internett. " Link til produktet her Trenger vel et ADSL-modem når jeg har denne? Fikk den i bursdagsgave av kjæresten min. (Hun har ikke peiling). Hun hadde spurt på elkjøp, og han som solgte henne denne sa at det ikke fantes trådløse adsl-modemer Men, back to topic. Jeg har skjønt det rett? Jeg må ha et modem til denne routeren? På forhånd takk Edit: leif Endret 13. september 2004 av el_scorcho Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 er jo bare og prøve siden du allerede har produktet hjemme . men seriøst så tror jeg at det ikke kommer til og virke . Lenke til kommentar
el_scorcho Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 er jo bare og prøve siden du allerede har produktet hjemme . men seriøst så tror jeg at det ikke kommer til og virke . Har ikke ADSL enda, og det jeg lurer på er om jeg skal bestille det samtidig som jeg bestiller ADSL-linjen min... Får derfor ikke prøvd det.. Lenke til kommentar
Skroting Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Nope, du trenger et adsl-modem i tilllegg, men WIRELESS WEBR@CER 1154G+ UR-2 trenger du ikke adsl-modem. Lenke til kommentar
ayufan Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Du trenger et adsl modem når du har den routeren. Routeren har ikke noe grensesnitt for xDSL, kun vanlig ethernet Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ser ut til at den routeren trenger et ADSL modem evnt en router for å dele internett ja. Dette får du uansett når du bestiller deg ADSL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå