Antihero Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hei. Jeg er på jakt etter et diNovo. Søkte på prisguiden her og fant ut at ITbutikken selger det til ca 1100 kr. Nr 2 på lista koster 1900 ca. Når jeg går på sidene til ITbutikken finner jeg to priser for diNovo. En til 1100 og en til 1800. Hva har skjedd her? Lenke til kommentar
underground Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Ser ikke ut til at det er noen forskjell på de. men vis du bestiller så må de jo gi deg tastaturet til den prisen det står når du bestiller tror jeg. Endret 13. september 2004 av underground Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ser ikke ut til at det er noen forskjell på de. men vis du bestiller så må de jo gi deg tastaturet til den prisen det står når du bestiller tror jeg. Ikke hvis prisen er uforsvarlig lav.. Men her virker det som om den bare er veldig lav.. Det kan hende du slipper unna med den prisen ja! Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 itbutikken er svindlere virker det som.. Bestilte billige lcd skjermer der og under bestilling får du opp at dette ikke er på lager, vennligst velg noe annet så får du fram en liste over andre produkter. Jeg valgte å beholde den varen jeg kjøpte og gikk til kasse og bekreftet min ordre etter mottatt mail. Gikk noen dager så sendte jeg mail om når jeg kunne regne med å få skjermene mine. Fikk en mail til svar at vi kan ikke skaffe dine varer så vi har slettet ordren din. Dette har hendt meg 3-4 ganger etter at jeg har prøvd å bestille ting derfra. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 det er dinovo for laptop som er så billig, den andre koster over 1800 spenn. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Men hva er forskjellen? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 aner ikke, ring logitech og spør. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 det er dinovo for laptop som er så billig, den andre koster over 1800 spenn. Pratet med PSData som også har 2 forskjellige priser på dette, de bekreftet at det er 2 forskjellige, en for desktop og en mindre som er beregnet for bærbare. Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Husk at itbutikken selger dinovo med dansk oppsett. Der er æ og å byttet om. Jeg bare jekket av knappene og satte dem motsatt jeg, og kjører med norsk tastaturoppsett. Det er noen andre små forskjeller også, som pipe knappen (venstre for 1) og noe. Skriver man touch, og vet hvor knappene er så er det ikke noe problem. -Ko_deZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå