Feh Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) HAR NETTOP VÆRT PÅ ELKJØP OG KJØPT HDD-1 HEADSETTET OG KAN SI ETTER Å HA HØRT 2 MP3'ER AT NOKIA 6600 IKKE EGNER SEG SOM MP3 SPILLER... Lastet inn 2 mp3'er som var på 192 kbps... på tlf høres det ut som om de er på 32... så 100% ikke verdt å bruke penger på dette hvis det er for å høre på mp3, men jeg skulle ha dem uansett pga headsett funksjonen... også er de digge når man kjører bil, siden man har lyd i begge ørene, så hører man bedre den man snakker med Endret 27. september 2004 av Feh Lenke til kommentar
N-6600 Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Samme her! Ikke kjøp Hdd-1 hvis du tenker å bare bruke de til mp3. Lyden er rævva! Men som sagt funker bra som handsfree. Også kjekt å ha hvis du ser en film eller noe slikt på toget/bussen. Slipper å plage alle andre med den fæle lyden. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Skal du bruke en ting til MP3, så sørg for at den har stereo utgang, og helst er dedikert mp3 spiller, det er først da kvaliteten kan være noe å skryte av... Slike mobil-mp3 spillere sliter ofte særlig på batteritiden... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ja, hadde fulladet batteri når jeg startet å høre på, etter å ha hørt en 3-4 sanger begynnte den å gå ned... det er akkurat som å spille GoBoy da også går det fort unna på batteritiden... Kanskje derfor at 6600 suger til mp3 ja... ikke er den dedikert mp3 spiller (selv om det fins programvare, jeg brukte UltraMP3), og den er mono, ikke stereo... Menmen... minidisk > mp3 uansett Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 jeg brukte også hdd-1 med min 6600 men lyden var veldig lav etter min mening. Har lært av det nå skal jeg ha en skikkelig mobil før jeg satser på no mp3 greier. (mener en med mp3 spiller som standard ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå