Dux ducis Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hei. Jeg går GK Salg og Service sammen med 13 andre og vi har nettopp bestemt hva vi skal drive med det første året. Valget ble til slutt simulert reisebyrå med navn "Sky's the limit". Selv er jeg ikke særlig glad i navnet men det er en annen sak.. Problemet er at vi ikke har noen fin logo enda. Så jeg lurte på om dere kunne gi noen tips eller linker til bra tutorials. Det hadde også vært fint om dere kunne komme med noen forslag/utkast som vi kunne jobbe videre med.(Ikke at jeg forlanger at dere skal lage logo til oss heller ) Hvis vi skal lage den selv blir den laget i Photoshop. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 www.good-tutorials.com Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 » Forum -> Visuell kreativitet Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Å lage logo i vektor er kanskje ikke så dumt.. Dvs FreeHand, Illustrator osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå