Kirikiri Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hei. Prøvde først på mp3-spiller-forumet, men der ble det tyst. Prøver igjen her: Jeg har lyst til å lage en gammeldags radio, som får all musikk fra en mp3-spiller. SPilleren er ikke kjøpt enda, og heller ikke radioen, dette er mer en undersøkelse på om det vil gå an. Radioen skal se 50-talls ut. Poenget er å fylle mp3-spilleren med 50-tallsmusikk. Når man skrur på radioen, kommer lyd fra mp3-spilleren. Jeg forestiller meg å legge mp3-spilleren inni radioen, hvis det er plass. Og så er poenget å få den til å skru seg på når man skrur på radioen, på en mest mulig diskret måte. Noen som har tips til kobling her? Og så gjelder det lyd. Noen som vet om det evt. går an å koble en mp3-spiller til høyttalere internt? Alternativet er å kjøpe billige høyttalere på komplett. Det skal låte litt radio, så det gjør ikke så mye om lyden er litt gurba. Kirikiri Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Bruk iPod med iTrip eller noe lignende. Altså en mp3-spiller med radiosender. Så stiller du radioen inn på mp3-spillerens frekvens, og vips, så har du mp3-spiller med 50-tallslyd Det er ulovlig å bruke slike sendere i Norge, men det er ikke ulovlig å selge. Kanskje du får tak i noe;) Dette sparer deg for myyyyye arbeid og knot:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå