MoFFaSSa£ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Skulle trodd at den fulkte med alle mis kort Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Montert på led braketten nå.Jeg får 4 grønne lys. Har blad igjennom manualen, men der står det ikke noe om hva de forskjellige kombinasjonene betyr. Det står bare at det er 16 forskjellige kombinasjoner. Er det noen som vet hva det betyr..eller hvor jeg kan skalle opplysninger. Har prøvd å laste ned manualen fra msi, men den er lik den jeg har. har den jeg... men orker ikke å skrive inn .. men hvilken kombinasjon er det a? så kan jeg fortelle deg hva den ene betyr Det lyser kun 4 grønne lys..de blinker ikke, fast lys før maskinen stopper etter ca 5sec. hvis det er 4 grønne lys så betyr det at HK, GPU, CPU, PSU og rammen funker helt fint... så da er det software feil eller hardisk feil Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvor fant du den led lista, det står ikke i manualen min. Har laget et oversiktsbilde tidligere. Har en annen A64-manual fra MSI hvor denne infoen står. Desverre er den ikke i manualen til K8N Neo. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Hvor fant du den led lista, det står ikke i manualen min. http://home.no.net/krikvam/dled.png Har laget et oversiktsbilde tidligere. Har en annen A64-manual fra MSI hvor denne infoen står. Desverre er den ikke i manualen til K8N Neo. Tusen takk...her letet som en gal etter den. Endret 12. oktober 2004 av blacktower Lenke til kommentar
STIAN.. Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 hva som kan vere feil når alle de 4 lysene på dbracket lyser? jeg får bare svart skjerm når jeg starter maskina Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 hva som kan vere feil når alle de 4 lysene på dbracket lyser?jeg får bare svart skjerm når jeg starter maskina Jeg får også fire grønne lys. Det er cpuen som er defekt, har sendt den inn til pcutstyr. Har også sendt inn hovedkortet, tilfelle rottefelle. Lenke til kommentar
STIAN.. Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ops eg glømte og skrive at alle de 4 lysa mine lyser rødt. var en som sa at CPU var defekt. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 ops eg glømte og skrive at alle de 4 lysa mine lyser rødt. var en som sa at CPU var defekt. Det betyr at cpu'en din enten er toast, eller feil installert. Prøv å monter den på nytt. Lenke til kommentar
warillion Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 En liten ting.. har en kompis som har oppleved lingnende. 4 ganger tror jeg. Løsningen for han var å legge cpuen i en antistatisk pose i et døgn eller noe. Det funket alle gangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå