steinhun Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har kjøpt en DSS-25 og fått den til å fungere sammen med både float mobile agent og standard sony ericsson programvare. Men når jeg går inn på SE sin updateservice får jeg 404 error... Noen som har samme erfaringer eller kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
cazper_no Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 SE Updateservice var kun tilgjengelig i en uke, åpenbart ble den lagt ut ved en feiltagelse når tjenesten var under testing. I følge SE vil update service bli tilgjengelig så snart de er sikkre på at den fungerer godt nok. Det er nå flere måneder siden de sa dette, så det kan jo tyde på at de har støtt på noen problemer... Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Okei, var litt surt at jeg ikke undersøkte litt mer før jeg kjøpte docking stasjonen da. Det er jo folk rundt om som sier de har oppdatert til R2L firmwaren? Dette må da med andre ord være løgn? Hvordan får de butikkene som tilbyr oppgradering fatt i oppgraderingene og lagt dem inn på telefonene da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå