ZkedaR Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Tar en liten FuZzY^ style hjelp meg tråd, og håper at noen følger Polecat http://home.no/rizk er min båværende side, den suger, men har ett budskap (som er foreldet). Og lurer på litt hjelp, noen som kan bistå? Må ikke være at du gir bort en side, men ihvertfall hjelper en n00b Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Du lurer på hjelp? Med hva? Vil du at noen skal lage en side til deg? (Hvor mye gir du?) Kort sagt - hva er det du vil? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 "dra en FuZzy" i denne sammenhengen betyr vel få ett gratis design av noen Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Det hadde vært kjekt ja, men litt starthjelp hadde også vært greit Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Det finnes mange gratis-template sider hvor man kan finne helt ferdige webdesign, men å begynne en sånn "tigge-trend" (om man kan kalle det noe sånt) om å få folk til å lage dette for en i et Webdesign, HTML & CSS forum synes jeg blir litt dumt. Det bare det viser at noen ikke gidder å lære. Jeg håper ikke flere "Tar en liten FuZzY^ style hjelp meg tråd" og begynner å vise litt mer engasjement, det blir så mye morsommere å hjelpe hvis folk har lyst til å lære, synes jeg i hvert fall. Google template søk... Endret 13. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Kan sikkert lage noe til deg jeg, om du spesifiserer hva du vil ha som innhold, farger og slikt... Jeg lager bare index fila, resten får du ta selv... -Jan Send meg en mail på jrbodin[at]gmail.com om du vil ha hjelp... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hm, jeg laget noe kjapt noe til deg tidligere i dag.. glemte å poste det. http://dev.misinterpreted.net/rizk/ Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Nice SirIce Hva trenger jeg av filer og slik? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Pen den siden, men hva med litt padding på bunnen? Du trenger vel bildene, .html fila og .css Lenke til kommentar
XxClawxX Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg kunne også trenget litt hjelp med og lage web design hvis noen vil hjelpe. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg kunne også trenget litt hjelp med og lage web design hvis noen vil hjelpe. Du trenger hjelp til å designe en side, men hva trenger du hjelp til? Eller er det her ennå en sånn etterspørsel etter et ferdig design? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Eller er det her ennå en sånn etterspørsel etter et ferdig design? Det kan se slik ut. Begyner å bli litt mangen "tigge" poster etterhvert på denne delen av forumet... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Trodde vi var ferdige med det etter "avatar protesten", men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå