Nilsen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Er det bare meg som ser null menign i denne tråden? Endret 13. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 lolol, genial mus Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Er det bare meg som ser null menign i denne tråden? Selv ser jeg bare desperasjon...? Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 LOL, bra topic for en god latter. hehe Men til saken, nå har jo vi alle mennesker forskjellige tennings-mønstre og interesser. Og om noen ønsker å lage eller kjøpe en slik data mus så må de da for guds skyld (bare utrykk, er ikke kristen *ler*) få lov til det. Greit nok, ganske harry konsept, men morro for det. Vet om noen venner av meg som burde ha en slik en, *ler* + ett par på jobben. *flire* Så badtrance, har du lyst har du lov. Tross alt så sjenerer man ingen med dette, bortsett fra de som absolutt må la seg sjenere. Ergo de har selv lest saken. Men heldigvis er vi alle forskjellige, det skaper ett fargerikt felleskap hvor vi alle bør akseptere at vi er forskjellige. Om man ikke "digger" en annens meninger så bør man i allefall akseptere at den personen har sin egen mening. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Se for dere en data mus formet som en ekte. Slik at scroll`en blir klitorisen og på begge sidene er leppene prettet ut slik at de blir knappene på hver side. Det skal være kledd i samme type stoff som de lager slike sjømansbruder eller naturtroe dildoer. Skal være så naturtro som mulig med utgangspunkt i avstøpninger fra virkelige vaginaer. Kan variere i farge etter ønske. Bør kanskje være barberte slik at hårene ikke blir irriterende mot fingrene. Har hatt denne tanken i flere år, så jeg lurer på om dette kunne blitt en ny slager ?? Da har du hat LITE å tenke på! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 det kommer da helt ann på om det er den eneste tanken han har hatt på de åra da...synes det var litt...oppfinnsomt jeg...særlig nyttig eller lurt? kanskje ikke, men oppfinnsomt... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hmm. Vel. Det er ikke mulig, dessuten foretrekker jeg ekte vare. Så jeg stiller meg negativt til dette. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kjempe ide Og for å gjøre det skikkelig kunne en hatt et hull og vibrering som ble styrt av en mikrofon som var følsom for stønne lyder Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 vært noe å hadd den musen ja Lenke til kommentar
badtrance Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Kjempe ide Og for å gjøre det skikkelig kunne en hatt et hull og vibrering som ble styrt av en mikrofon som var følsom for stønne lyder Har tenkt igjennom den ideen, tror det blir vanskelig gitt med et hull i den , men et bra forslag heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå