tacomodo Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Okay, reklamelåt... En liten gutt får penger av tanna si i et glass og han drar på McDonalds med bestefaren sin. Bestefaren legger seg og gutten tar gebisset hans og fyller det med penger så de kan dra på McDonalds en gang til. Låte er noe som I must be dreaming...blablabla... we live in a small world... Jeg finnern ikke noe sted hverken som "I must be dreaming" eller "We live in a small world" Hjeeelp? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 og dette passet best under "Annet om DATA"? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 OT = Off Topic Sorry, men vil *virkelig* vite hva den heter... :razz: Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Gruppa heter Sleeper, sang nr 12 på denne cd'en er det du mener: http://www.epinions.com/musc_mu-221629/dis...lay_~full_specs Kaptein_S - måtte hjelpe en feilpostet sjel... Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Mens vi er inne på det... Er det noen som husker tittel, og hvem som hadde en sommerhit med refrenget "jess, det er sommer, og ingenting er pes, ikkeno stress..." Vanvittig irriterende å ikke komme på hvem det var. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 01:12, [email protected] skrev:Mens vi er inne på det... Er det noen som husker tittel, og hvem som hadde en sommerhit med refrenget "jess, det er sommer, og ingenting er pes, ikkeno stress..."Vanvittig irriterende å ikke komme på hvem det var. Folk & Røvere ------> "Yess" Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Kaprer thread'en min! ...Noen som husker min låt eller? :/ Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 02:00, tacomodo skrev:Kaprer thread'en min! ...Noen som husker min låt eller? :/ Kaptein_S har svart. Dessuten kan du (og andre) lese Reklamemusikk-FAQ før dere i det hele tatt feilposter :wink: Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 HMMMM!!!! Kunne SVERGET på at jeg hadde lest alle repliesene. Jaja, takk for at du pointa det ut :wink: På den annen side, hadde du lest min post of sett hva jeg har lett etter vil du se at den ene tittelen jeg lette etter var den som faktisk stod i den musikkFAQ'en du skulle ønske jeg hadde lest. Så det så :smile: Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Tråden er feilposta, skulle vore under Off-Topic. Stenges. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg