vanilla ice Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jippi :!: Endelig har viking fått vise hva de kan. Iallefall nå som de har press på seg for ikke å rykke ned til 1. divisjon. Hadde tenkt meg ett nederlag i dag, men det viste seg å bli stikk motsatt. Etter bare 22 min. leda Viking 2-0. Sogndal utlignet, men Viking viste hva som bor i dem når det virkelig teller. Jeg er stooolt Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) ikke for å ødelegge gleden din, skjønner godt at du er glad, men Sogndal.. jeg mener Sogndal... Dem har klart å skaffe ett poeng på de siste 7 kampene sine. Alt annet enn seier er ikke å forvente, selv for Viking som også har hatt motgang i år. Men 3 poeng er 3 poeng, gratullerer. Endret 13. september 2004 av dga01 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 og jeg satt i kø i 20 min med buss pga alle idiotene som skal kjøre til en stadion som ikke har parkerigsplass , kan di ikke bare ta di extar bussene som visetter opp , hater viking pga dette Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 og jeg satt i kø i 20 min med buss pga alle idiotene som skal kjøre til en stadion som ikke har parkerigsplass , kan di ikke bare ta di extar bussene som visetter opp , hater viking pga dette Enig. Satt selv i kø i en halvtime. Skikkelig dritt. Men tror nok det hadde noe med været å gjøre. Regnet som bare faen. Nå har Bjarne Berntsen fått sparken. Syns dere om det da? Jeg synes litt synd på han etter 27 år i tjeneste. Men det var kanskje tid for utskifning i styret. Har ikke fått navn på eventuelt nye, har man det? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 ikke for å ødelegge gleden din, skjønner godt at du er glad, men Sogndal.. jeg mener Sogndal... Mongo. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 ikke for å ødelegge gleden din, skjønner godt at du er glad, men Sogndal.. jeg mener Sogndal... Mongo. Egentlig ikke. Forstår godt hva han mener. I løpet av kampens første 20 min kunne du se at Sogndal ikke er et lag som hører hjemme i Tippeligaen. De er dømt til 1. divisjon, iallefall etter hva de har prestert de siste 7 kampene. Men uansett var jeg storfornøyd med vikings innsats. Det viser at de vil noe, nemlig å unnslippe nedrykk. De er ett tippeliga-lag. Slik er det bare Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Mongo. Hva for slags usaklig melding er dette? Du med over 3000 poster bør vite bedre.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Slenger meg på denne. Hurra for Viking, og velkommen tilbake Østenstad. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Slenger meg på denne. Hurra for Viking, og velkommen tilbake Østenstad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå