Gå til innhold

The Matrix Online forhåndsbestilling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, rundt om 10-15 dollar måneden. En hundrings. Er ikke helt fastsatt. Og det vanlige billigere for hvor mange måneder du kjøper.

* Hyper jump ability

I spillet kan du f.eks bli jaktet ned av agenter for de vet du hacker eller jobber med motstandsbevegelsen (kan velge side) Og i stedet for å løpe kan du bruke hyperjump. Agentene skal være vanskelig å banke opp i spillet, så derfor hyperjump.

Poenget er at du skal frykte dem like mye som i filmen og helst ikke havne i slåsskamp med dem før du har de rette egenskapene eller er 10 mot 1. Og med hyperjump slipper du å løpe med dem etter deg og bare hopper bort heller.

Slik som i fighte scenen i reloaded og multiple schmidt's. Hyperjump skal være en vanskelig egenskap å oppnå og går under Neo egenskaper.

* Beta-testing

Den pågår nå og en får adgang til byen før. Men problemet her er at beta testingen gjelder kun for USA og CANADA. Så den blir egentlig meningsløs

for Europa.

* 3-dagers forsprang på selve spillet

Adgang 3 dager før den store verdenslanseringen og serverne kobles sammen.

Så en kan si betatestingen legges ned, så lanseres online. De som har foråndsbestillt har med egne instrukser og passord fått 3 dagers forsprang før den offisielle lansering 3 dager senere. Når selve Matrix systemet går online og forsettelsen på matrix revolutions begynner.

Selv mener jeg det er bare kjipe ting de har gitt i forhold til det vi ville ha.

Og ser mer på det som en gimmick for at en skal forhåndsbestille. Tenkte det var intressangt for de intresserte at det er like rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Men så vidt jeg kan se kan man bare bestille fra EBgames og Gamestop. Det er vel bare Gamestop som sender til Europa, men de har dyre fraktkostnader. Dessuten må man jo betale ekstra moms. Spørs om det er verdt de ekstra pengene. :ermm:

Nei, bare for fanatikeren og den som har lommeboken. Toll og avgifter i seg selv er på 200 lappen. Og det er snakk på forumet og usikkerhet rundt pre-releasen. Er det egentlig en versjon med bugs?

Disse som skaffer den om de er ment for bugtesting før lanseringen slik at når spillet slippes i butikkene er bugs fikset eller en patch er klar. Jeg mener, hvorfor

gi folk adgang til betatest? Betatestingen har foregått lenge og selve spillet vil ha kontinuerlig oppdatering. De har egne folk som skal jobbe med det å lytte til brukerens ønsker om oppgraderinger. Blir ihvertfall mye kule saker med ting en kan eie og modding av avataren med klær og utseende.

Lenke til kommentar

Bestilte for noen dager siden.

Preorder boksen har ikke blitt lansert enda men det kommer snart. De må bare sørge for at alle serverne til europeiske kommer opp osså.

Betatesting og får final boksen 3 dager før release samt special powers fra starten av er faen meg rått preorder goder spør du meg.

Har fulgt med MxO lenge og det kommer til å bli rått uten tvil.

En stor interaktiv by hvor man kan gå innndørs så si overalt og det er nattklubber med live musikk butikker og ja.. seriøst. hehe

Danner du en klan får dere eget hovercraft hvor dere kan gå gjennom training programs og ha møter rundt ett bord. Dojo anyone ?

Alt matrix får meg til å gråte...det har seriøst alt jeg liker.

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...