Mulch Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Til han som gikk seg vill: Høyrekill med musa, så får du frem inventory, oppe i høyre hjørne er det et kart, der kan du trykke på en knapp som viser verde/local. Da burde du finne ut hvor du er :wink: Har spillt det noen timer nå. Artig, utrolig fritt. Har vandra rundt i den svære byen i øst i noen timer, argh så kjedelig! Vil ut å makke/kverke/drepe men må se alt først! Hihihi.. Har fått mye armor og fineklær, og sverd med fire-damage. MEN, så fant jeg en grav eller noe slikt inni byen, fullt i spøkelser, der var ikke sverd noe tess :sad: Måtte springe for livet. Kamp i dette spillet er vanskelig. Er også rimelig forvirra om hva jeg skal gjøre, blir distrahert av noe hele tiden.. Lenke til kommentar
Alldair Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Monstrene har ingen "Life meter". Hvis du mener hu dark elf dama litt sør for Balmora, så mekes det av på kartet. Rett på nord sida a et vann, øst for Balmora. Til en av meldingene over, de fleste av fansen liker spillet pga at det ikke er linjært. Men kan jo forstå at det er kult med en bra Story som påvirkes av dine dyder. Vet ikke så mye om en "Hoved" story enda. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 ahh skal kjøpe det på spider mann 22 eller 23 da de skal få det inn da, jeg er i byen vær dag på skole så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Min karakter nå: Elrond Evenstar Level 4 Imperial Knight Best med øks og langsverd! Det går som en drøm. Har en P3 600mHz, cirka 600ram, 10GB HD og GeForce2 MX-200! Jeg kjører på 800x600 og det er virkelig VAKKERT. Kjører på alle detaljer på 50% og shadows off. Man skulle tro det tok vekk litt av nydeligheten, men hvis jeg skrur alt på fullt så er det ikke rare forskjellen! FPS-en er silkeglatt! Både i byene, inne i hus og dungeons, samt naturen. Alt er glatt, alt fungerer finere enn det burde gjøre :smile: Fatter ikke hvorfor det hakker på maskiner som er dobbelt så kraftigere som min. Ja ja. Jeg er Trooper i Imperial Legion, Journeyman i Fighters Guild og Novice i The Blades. Skal få Legion ranken min til topp nå :smile: Reiste fra helt sør (Saya Neen) til langt nord i Gnisis. Det tok evigheter! :smile: Det kommer en omtale av Morrowind på gamer.no den nærmeste tiden. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Hvor har du kjøp spillet fra Erling? Jeg ORKER ikke å vente helt til 31 mai.....Da går sikkert spillet bra på min masking også Jeg har: P 4 1,6 ghz Gef 3 64 mb ram 1024 mb ram 90 ghz Seagate scsi hd(10000 rpm) Plexstor 16/10/40a Win XP [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-05-11 11:02 ] Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Fyfaen ass jeg avbestilte hos ebgames men de sender meg fordet jeg skal **** meg alderi kjøpe derifra noe mere. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Må jeg til Gnisis for å melde meg inn i Imperial? Startet ny Crusader, hjalp litt med å få magi mot de "%!"¤ spøkelsene i hulen utenfor havnebyen (hva nå den het). Stjal som en ravn i Fort Palegis, money money! Ble oppdaga, måtte betale meg ut av knipen! Morro! Tror jeg skal starte en tyv senere! Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Stjeling er gøy! Det skal ikke så mye til å stjele noe hvis du har litt stealth skills.. Karakteren min er lvl 2 Dark Elf monk. Jeg er best med longsword og blunt wepons også litt god som marksman.. Har faktisk alrdi spillt noe særlig RPG spill tidligere. Har liksom ikke synst noe særlig om det. Men dette spillet her er konge! Har en kompis som har GeForce 3 og jeg må si at jeg ble mektig imponert. Det er så vannvittig detaljrikt at man kan gå rundt i timevis bare å se på himmelen og sjøen. Pixel shading kicks ass! Jeg har har GeForce 256 DDR. Spillet hakker akseptabelt ute og glir glatt innendørs i 1024. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 hmm sitter på skolen nå husker ikke helt alt om karakteren men jeg fikk spillet på lørdag kveld å har nå en lvl 2 fighter eller.no og så er jeg i fighters guild den største byen jeg har hvert borti til nå er vivek tror jeg den het. Finnes det større byer?. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Level 6 Imperial Knight nå. Jeg reiste ihvertfall til Gnisis for å melde meg inn i Imperial Legion. Tror det er nødvendig. Spiller generellt en god karakter, men som ikke går av veien for å drepe noen som står i veien for legionen, selv om det er galt moralsk sett! Er level 6 nå. Reisen fra Sayda Neen området til Gnisis er ganske lang! Det tok en stund å gå til fots, men det er verdt det. Det liker jeg med dette spillet, når man reiser kan det ta evigheter og likevel har man bare dekket en liten avstand på kartet. Når jeg får den høyeste ranken i Imperial Legion, skal jeg melde meg inn i House Redoran, som er en haug fighter folk. Moro. Champion i Imperial Legion. Swordman i Fighters Guild. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Det er den største byen jeg har vært i hvertfall. Jeg er forresten medlem av Thieves Guild.. Ingenting er som å stjele diamanter forann trynet på butikkeiere :smile: Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Erling Hvor i alle dager fant du den dwemer puzzle box saken er sikker på at jeg har lett både høyt og lavt i arktangd hula, men neida bortsett fra noen sceptre og slikt piss så finner jeg ingen dvemer box. Siden du er novice i blades så må du funnet den. :smile: er selv en level 7 selvmekka battlemage. Lite liv men tar det igjen med min Steel dai katana. Og de som ikke vil dø når jeg slår dem, tar jeg og biter med litt ild og is. Og hvis de da fortsatt ikke vil dø. Så er det invisible og løpe som bare f**n. En ufattelig kjip ting er at alle kjøpmenna har jo ikke penger. skal fikse på det etterpå. Fint med plugins..... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg er enda i begynnelsen av spillet :smile: Har ikke funnet noen puzzle box jeg. Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Erling har du ikke tatt noen oppdrag for the blades da eller? *Tenke* kanskje man er novice før man tar oppdrag. Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 På min Pc lagger ikke morrowind i det heletatt i 1600*1200 -32bit Deilig !!! Jeg elsker spillet (fichermansnoob) Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Min pc er best! Bedre en din!!!! :smile: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Må man ha en patch eller fix for å spille det i xp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå