Ardie Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Hei, Har noen prøvd denne JNC PC Air-conditioner fra Datorbutiken? Fungerer den bra? Er det bare Datorbutiken som selger den? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Jeg har den, og den funker som f*en vet ikke om noen andre enn Databutikken som selger dem... Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 10. november 2001 Forfatter Del Skrevet 10. november 2001 Hvor mye gikk case og prosessor temperaturen ned etter at du satte inn JNC Air-cond.? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Sys. tempen var på 31 grader før, hvor mye cpu tempen gikk ned vet jeg ikke, for jeg skifta cpu cooler. I tileg har 2 80*80 vifter da... Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 10. november 2001 Forfatter Del Skrevet 10. november 2001 Dette høreds bra ut, jeg får hive meg over et eksemplar. Tusen takk for innspillet. :smile: Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Ja, den er jo ikke så dyr heller :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå