orjan76 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg kjøpte Canon Ixus 500 i sommer - glimrende kamera! MEN, da jeg idag skulle legge inn bildene på PCen som jeg tok i tidligere i uken fikk jeg problemer, jeg fikk rett og slett ikke åpnet dekslet som dekker CF-kortet.... (bruker minnekort-leser) Fikk heldigvis overført bildene via USB-kabelen, men hva gjør jeg nå? Jeg får jo ikke byttet minnebrikke dersom jeg ikke får åpnet dette dekselet? Noe må jo være knekt/brukket, men hva gjør jeg nå - noen forslag? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Rart, regner med du har prøvd å hjelpe dekselet samtidig som du presser "CF OPEN"-knappen i pilens retning. Kjøpte du kameraet nytt, så burde ett Canon servicesenter kunne hjelpe deg. Kontakt i så fall din forhandler, bør jo være en garantireklamasjon. Lenke til kommentar
orjan76 Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Tok nå sjansen på å presse dekslet opp (redd for å ødelegge), og jeg fikk åpnet det - fantastisk. Kjempetips! Heldigvis ingenting som var knekt, men det kunne se ut som om dekslet hadde vært presset "bakover", dvs mot hengslene. Det er i alle fall mer glipe ved hengslene nå enn da jeg ikke fikk det opp. Det må nok ha fått litt hardhendt behandling av noen (ikke meg - kona?) Case closed! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå