jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 internettet mitt går av og på _hele_ tiden ca 2 min mellomrom noen som vet hva dette skyldes? det begynte i dag har forresten internett igjennom en annen pc. [ Denne Melding var redigert av: mais på 2002-05-08 22:30 ] Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 kan ikke noen hjelpe meg? ekstremt irriterende blir hele tiden disconnecta fra mirc cs o.s.v Lenke til kommentar
ROla Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg hadde samme problem, men det var fordi svitsjen hadde på at den skulle detektere IP adressen automatisk. Den lette da etter ny IP hvert 10 min og internettforbindelsen ble koblet ned og opp. Når jeg så la inn IP adressen jeg får fra ISP'en min så funket det...... Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 21:55, mais skrev:internettet mitt går av og på _hele_ tiden ca 2 min mellomrom noen som vet hva dette skyldes? det begynte i daghar forresten internett igjennom en annen pc.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: mais på 2002-05-08 22:30 ]</font> Hvis du har Norton antivirus/internet security så fyrer denne en gang en post i scheduler som sier at den skal sjekke etter line hvert 2-3 min, for å sjekke etter oppdateringer. Slett denne funksjonen eller øk tiden via oppsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå