Equerm Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Hei, jeg holder på med en side og trenger noe hjelp til menyen som bugger i FF og IE. Internet Explorer FireFox Opera Her er noen bilder av den, ellers kan dere finne den på www.sugar-free.org Som dere ser er det menyen som bugger, slik som det viser i opera vil jeg at den skal vere. Men i FF og IE er det noen bugs, er det noen som vet hva jeg har gjort gale? Og har lyst å hjelpe meg? edit: jeg bruker forresten 2 forskjellige stylesheets www.sugar-free.org/opera.css til opera of FF www.sugar-free.org/stil.css til andre Endret 12. september 2004 av Equerm Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 edit: jeg bruker forresten 2 forskjellige stylesheets www.sugar-free.org/opera.css til opera www.sugar-free.org/stil.css til andre Hvorfor? Siden ser helt fin ut i firefox dersom du bruker opera.css ... Både opera og firefox har god støtte for standarder, så du bør absolutt ikke trenge egne stilsett for disse nettleserne. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) edit: jeg bruker forresten 2 forskjellige stylesheets www.sugar-free.org/opera.css til opera www.sugar-free.org/stil.css til andre Hvorfor? Siden ser helt fin ut i firefox dersom du bruker opera.css ... Både opera og firefox har god støtte for standarder, så du bør absolutt ikke trenge egne stilsett for disse nettleserne. Det var noen bugs i starten men det kan jo hende at de har blitt reparert når jeg har forandret på det edit: har fikset det nå Endret 12. september 2004 av Equerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå