Hjortefjottefett Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Les http://web1.computerworld.no/cwi.nsf/Alle/...CC14A08.05.2002 Dette er ikke fri konkurranse! Norge ER den siste Stalinstat! EU, redd oss! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 21:39, Hjortefjottefett skrev:Les http://web1.computerworld.no/cwi.nsf/Alle/...CC14A08.05.2002Dette er ikke fri konkurranse! Norge ER den siste Stalinstat!EU, redd oss! legger mer av skylda på politikerne jeg. Skandale å gi kobberet til Telenor! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 21:39, Hjortefjottefett skrev:Les http://web1.computerworld.no/cwi.nsf/Alle/...CC14A08.05.2002Dette er ikke fri konkurranse! Norge ER den siste Stalinstat!EU, redd oss! Eu kan nåkk ikke redde oss,Men d kan politikerene,men d er bare opptatt med å få penger inn,Men helst ikke noe ut,skal jo brukes til neste genrasjon.??Kjetil Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Politikerne gir **** i bredbånd... Det bare tar deres dyrbare tid. OBS: Ikke prat for mye om politikk her på forumet, man blir lett bannet hvis man prater dritt om et parti en moderator holder med . Ytringsfrihet? Nei... Lenke til kommentar
Mio Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Innfører Telenor det som er planen nå, Så sier jeg opp ADSL og Mobilabonnementet mitt hos dem oxo. Det er jo Norge på sitt beste det her. Ikke bare er det svinedyre bredbåndspriser,men dem skal legge MB prising på det oxo. Det er så latterlig at jeg bare ler av det :smile: Håper Telenor mister alle ADSL kundene sine på det her.Det er vel ikke noe å håpe på egentlig..hehe De fleste har jo ADSL for og laste ned ting. Da blir f.eks ikke en demo på 200MB på et spill på fileplanet gratis lenger. Verdt å tenke seg om noen ganger før man bestiller ADSL fra Telenor i dag. Mio Lenke til kommentar
Hjortefjottefett Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Merket det ifm en aldri så liten ytring jeg hadde om sosialdemokrater forleden, ja . . . Tsk tsk Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 22:25, Hjortefjottefett skrev:Merket det ifm en aldri så liten ytring jeg hadde om sosialdemokrater forleden, ja . . . Tsk tsk Så du har opplevd denne behandlingen du å... Det er også Norge på sitt beste, forsøke å hjernevaske folk til å tro at vi lever bra. Norge har sinnsykt mye ressurser å ta av. Isteden for å investere i ett russisk atomkraftverk, kan de heller legge fiber til alle kanter av landet. Jeg mener å huske at stortinget sa at alle skulle ha bredbånds tilgang i løpet av år 2004. Når jeg var på høyre.no eller hva nå addressa er, så husker jeg at de sto sterkt for ett statlig eid bredbånds tilkobling. Det var i sammenheng med at Norge skulle sentraliseres, og de mente forøvrig også at "det ledende teletjeneste selskapet" ikke skulle ha noe med sentraliseringen å gjøre. Jeg lurer på åssen priser vi ville hatt hvis dette hadde blitt realitet... Tenk å ha fiber rett i veggen... *sikle* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå