Gå til innhold

Ny 17" Lcd til Max 3500,-

AvIOn

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har nå bestemt at min gode gamle Eizo 19" crt skal få lov til å avslutte sin lange og suksessfulle kariere, og tenkte å ta inn en slankere og mer smidig 17" lcd skjerm, og håper at denne kan erstatte den gode gamle. Men budsjettet mitt er noe begrenset grunnet andre innkjøp til dataen. Så det jeg er på utkikk etter er følgende:

17" LCD

-Lite/ingen etterslep

-farge: sølv

-DVI er IKKE ett møst

-Trenger ikke høytalere, men er det på så ok...

-Ma pris 3500,-

Ønsker også at det ikke kommer masse poster om at jeg burde legge mere penger i innkjøp av skjerm, for det vet jeg, men har ikke planer om å legge mere penger i det no matter what.

EDIT:

Skriv gjerne DINE erfaringer med skjemen, når det gjelder etterslep og andre tin du føler for å komme med

Så jeg håper at noen har noen gode forslag til meg:D

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Spør du meg er skjerm det absolutt viktigste med en datamaskin. Derfor er jeg veldig kresen når det kommer til skjer.

Vet at det er utenfor din prisklasse, men jeg ville absolutt gått for noe av det beste. Derfor, Samsung Syncmaster 710T er mitt hotte tips. Ligger på 4300,- eller noe. Den har også DVI.

Om den skulle være totalt uaktuell er nok Samsung Syncmaster 710N som =Øyvind= anbefalte ett godt valg.

-Frank

Lenke til kommentar
Hei!

Spør du meg er skjerm det absolutt viktigste med en datamaskin. Derfor er jeg veldig kresen når det kommer til skjer.

Vet at det er utenfor din prisklasse, men jeg ville absolutt gått for noe av det beste. Derfor, Samsung Syncmaster 710T er mitt hotte tips. Ligger på 4300,- eller noe. Den har også DVI.

Om den skulle være totalt uaktuell er nok Samsung Syncmaster 710N som =Øyvind= anbefalte ett godt valg.

-Frank

Ønsker også at det ikke kommer masse poster om at jeg burde legge mere penger i innkjøp av skjerm,

Hmmmmz...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...