Gå til innhold

TES: Bilder fra The Elderscrolls IV.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel ok, jeg hadde nok postet et svar med bare ett ord i, dvs bare nevnt navnet til en kjent plugin, i alle fall de som har lastet den ned ville nok rimelig sikkert visst hvor de skulle dra.

Hvilken verden vi lever i, vi kan ikke engang skrive navnet til favoritt pluginen uten at moderatorene sensurerer oss..... i frykt for at noen skulle finne forumsidene til dem som laget plugin'en :tease:

Oppfordre til piratkopiering jeg? :cry: Disse modderne jeg har i tankene, men ikke kan nevne, har da mye bra i forumene sine selv om de i et anfall av gavmildhet postet linker til noen scans av noen uklare bilder fra et amerikansk blad. Stedet har faktisk en del veldig bra forum, selv om nesten 99 prosent av temaene dreier seg om utvikling av nye Morrowind mods, og de folka der er MOT piratkopiering, tro meg. Tror ikke det er mange som ikke har lasta ned en mod derifra.. :roll:

Nok om det!
///////////////////

Vel kan nevne noe annet som er interessant.
Ser at det er laget en uoffisiell faq om Oblivion, [url="http://morrowind.ttlg.com/oblivion/ofaq.shtml"]http://morrowind.ttlg.com/oblivion/ofaq.shtml[/url]

Og definitivt et stort Nei til alle paranoide forumvakter (bare erter) :D og alle desperate bildejegere :dribble: det finnes desverre ikke linker til forbudte scans eller bilder hos [url="http://morrowind.ttlg.com/"]http://morrowind.ttlg.com/[/url] , de folka er faktisk for streite til det. :( :( :( :(
Dette er en helt legitim link, til et nettsted som ikke tolererer lugubre greier. Endret av serenity valley
Lenke til kommentar
Hmmm For en nedtur. Her har dere hypet og hypet, så finner jeg endelig bildene og.. ja.. Blir ikke så veldig imponert.

 

Kan hende det var pga de dårlige scans'ene? jaja.

Du må ha litt fantasi og tenke deg mulighetene utifra bildene :yes:

 

Ta foreksempel bildet av den skogen, se for deg høye trær fulle med blader som alle beveger seg med vinden, samme med gresset og busker. Alt er levendes i skogen, trær dyr ja alt Det blir nesten magisk :love: Og bare tenk på alle lydene i skogen og en storslagen musikk attåt, det hadde vert rått.

 

Har dere sett Ringenes herre spesial versjonene? en scene der hobbitene sniker på alvene som vandrer i et stort følge gjennom skogen. Det er hva jeg klaller magisk. Tenk lignenes i TES IV!

 

Bare tenk å kjøre alt dette på et high end system med en stooooor skjerm, rå ytelse og surround lyd til det ytterste :dribble:

 

Bedre bilder og mer informasjon kommer nok snart, vi må bare ha litt tolmodighet

Lenke til kommentar
Bare tenk å kjøre alt dette på et high end system med en stooooor skjerm, rå ytelse og surround lyd til det ytterste :dribble:

Stor skjerm? Her er det snakk om kjellerstue med projektor og 7.2! :dribble:

 

Ikke at jeg noensinne vil få det... Men det er lov å drømme! :love:

 

Har dere sett Ringenes herre spesial versjonene? en scene der hobbitene sniker på alvene som vandrer i et stort følge gjennom skogen. Det er hva jeg klaller magisk. Tenk lignenes i TES IV!

 

Jepp, det hadde virkelig vært noe... Det er faktisk et av de mer magiske øyeblikkene i Ringenes Herre, men jeg er redd for at uansett grafikk, så vil det ikke bli heeelt det samme... :hm:

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar

Dette var jo en morsom og meningsløs tråd.

 

Ser frem til ES4. Ble aldri noen stor fan av Morrowind, men har spilt Daggerfall en del timer ja :love: Makan til genialt spill skal man lenge etter. Et lignende konsept med vakker grafikk hadde vært en drøm. Samtidig frykter jeg 'konsollifisering' (eller mainstreaming som noen sa over meg) også av denne spillserien (akkurat som Deus Ex).

Lenke til kommentar
Copyright er for KAPITALISTISKE JÆVLAR!!!!!!!11

Nei. Copyright er for at noen skal gidde å skape noe. Folka i bladene vil gjerne ha betalt for jobben de gjør, sånn som de fleste av oss, så de kan betale husleie og kjøpe klær til ungene sine. Det har ingenting med kapitalisme å gjøre. Selv i et sosialistisk samfunn må folk ha mat. Da må de på en eller annen måte tjene penger/byttemidler. Uten at noen stjeler det de lager.

 

Men den diskusjonen hører kanskje hjemme på Off topic/Politikk...?

 

...twfa

Lenke til kommentar
Det fjernes nok så fort som mulig ja. Man skal ikke oppfordre til piratkopiering.

Og hvor oppfordres det til piratkopiering?

Jeg tror det var en kommentar til spørsmålet om det var love å linke til forum som inneholder materiale som er gjengitt uten tillatelse fra rettighetshaver, med hint om at så er tilfelle. Om "oppfordringen" er implisitt og gjøres uten anbefaling av bruk gjør ikke saken bedre. Det er allikevel "reklame" for lovstridig materiale.

 

...twfa

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...