Bushnell Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 psuen i maskina til tanta mi tok kvelden, så ho må da ha ny. det er ikke rare kravene til psuen annet enn att den må funke, den skal bare dra 2 harddisker og 2 cd rommer, så jeg tenkte kanskje en billig q-tec PSU klarer seg? maskina er ikke så veldig ny att det gjør noe, er vel 3 år tror jeg.. fant denne psuen, er den noe å sattse på? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112086&cks=PRL når det gjelder harddisk har jeg egentlig bestemt meg for en seagate 120 gb, siden den ikke vil få kjøling er vel den et bra valg? støy har ikke så alt for mye å si Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 kjøp heller denne, så slipper tanta di hørselsvern når hun skal bruke pc'en Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 bråker q-tecen virkelig så mye? hvor mye db ca? tror ikke støy har så mye å si egentlig Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 " Lydutslipp 32 dBA " Men spander for all del den 50 lappen på northq psuen.. Den er uansett kraftigere en q-tecen, og bråker halvparten så mye.. Du slipper også å bekymre deg for at den skal ta fyr/eksplodere/kortslutte eller noe lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå