toretors Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ville ha flyttet begge til godaddy.com da. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvordan er hostingløsningene til GoDaddy? Har egentlig mest lyst til å flytte alt hjem igjen til Norge, så nå står det mellom Subsys, Web10 og SirCon. Har sendt avgårde en mail så den med den beste løsningen for å håndtere domener blir vinneren. Skriver vel en liten test etter hvert som jeg får flyttet over alt... Lenke til kommentar
The zero Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 www.host24.no finnes også og tilbyr webhotell til lave priser! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 www.host24.no finnes også og tilbyr webhotell til lave priser! Fant ikke så mye info på sidene deres - men vet du om de støtter flere domener? Lenke til kommentar
The zero Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ikke så vidt jeg vet, støtter de domenene i oversikten! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Dette var virkelig vrient altså, SirCon ser bra ut men de har noen helt sinnsyke priser for registrering av domener; 490,- pluss 250,- i årsagvift for KUN domenet uten mailkontoer, forwarding etc. Subsys skal på en annen side ha 175,- og 125,- i årsgebyr som da også inkluderer mailkontoer og URL-forwarding. Lenke til kommentar
The zero Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 De støtter de samme domenene som du finner på domeneshop... (Host24 altså) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nei altså, jeg mener ikke forskjellige domener som i forskjellige toppdomener (.com .net .org etc) - jeg er ute etter en host som støtter *flere* domener per konto! Så jeg kan ha 5 domener og administrere alle disse under ett kontrollpanel, der f.eks. to av dem er rene maildomener, to er kun parkert mens ett av dem er hostet. Lenke til kommentar
The zero Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ja, du kan ha så mange domener du vil tilkobla samme webhotell om du ønsker dette (håper dette er riktig svar på spm). Lenke til kommentar
toretors Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 host24 har jo serverene i USA, da er det jo like greit å velge et amerikanske webhotell. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvordan er hostingløsningene til GoDaddy? Har egentlig mest lyst til å flytte alt hjem igjen til Norge. Tenkte mer at du hoster domene hos godaddy og har webhotell hos noen andre. Lenke til kommentar
mariusgr Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) domenenavnet.no har lave priser på domenenavn og webhotell. www.domenenavnet.no I perioden fra 20 desember til 31 desember blir det annenhver dag gitt et nytt tilbud på enten domenenavn eller webhotell hos domenenavnet.no Se dagens tilbud på forsiden www.domenenavnet.no eller www.domenenavnet.no/jul.php God jul Endret 19. desember 2005 av mariusgr Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Er det noen som har erfaring med Osei? Er prisene der litt høye? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ja, prisene virket litt stive. Ikke bare er de uten mva., men den billigste pakken mangler mysql støtte. Hvis du ikke trenger det, kan du like gjerne gå med f.eks. B-One, der får du ihvertfall 400 kr å annonsere for. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hva med lagringsplassen på osei? Bare 250mb? For 787,- pr år! Og transfer limit på 5gb. Det er vel en dårlig deal? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Bare så det er sagt, www.domeneshop.no endret prisene på nyåret.... Oppgraderte til en billigere penge jeg.... Edit : glemte .no Endret 5. januar 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hva med lagringsplassen på osei?Bare 250mb? For 787,- pr år! Og transfer limit på 5gb. Det er vel en dårlig deal? 5387250[/snapback] Dersom du ikke stiller alt for strenge krav kan du jo ta en titt på QXL? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Vil si det er tryggere å gå med b-one da. I tillegg får man penger til å annosere for siden gjennom google. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Må ha strenge krav og tør ikke gå for qxl. Er ikke til meg, men en venn. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 250MB er mye mer enn du får hos 'de store' selskapene som domeneshop og active24, ikke at jeg vet hvor mye du skal bruke, men 250MB på web er -mye- med mindre du skal ha store filmer og spill der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå