Prodigy_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kanskje på tide å oppdatere prisene og webhotellene til domeneshop...? 01.01.2005: Nye priser og vilkår fra 1. januarVi feirer det nye året med å sette ned prisene på flere av våre tjenester. Prisreduksjonen gjelder alle tjenester fakturert etter 1. januar 2005. For eksempel er registrering av .no, .dk og .se-domener blitt enda billigere enn før, og våre webhotellkunder får nå mer diskplass og flere epostkontoer for en rimeligere penge enn tidligere. Det minste webhotellet på 25 MB utgår, og grensen for CGI, PHP og FPSE økes fra 50 MB til 100 MB. Alle som før hadde 25 MB er automatisk oppgradert til 50 MB, og de som hadde 50 MB har fått 100 MB. Likevel betaler man altså mindre enn før. For en fullstendig oversikt over de nye prisene, se vår prisliste. Vi har også gjort noen mindre endringer i våre forretningsvilkår, og vi anbefaler deg å studere disse. Nytt av året er dessuten at vi nå tilbyr registrering under .uk (Storbritannia). Da gjenstår det bare å ønske alle nye og gamle kunder godt nytt 2005 fra alle oss i Domeneshop! Nye webhotell: Diskplass: 50MB (1) / 100MB (2) / 250MB (3) / 500MB (4) / 1000MB (5) Nye priser: Pris: 29,- (1) / 49,- (2) / 69,- (3) / 89,- (4) / 99,- (5) (prisene er oppgitt per måned) http://www.domeneshop.no/webhotel.cgi Lenke til kommentar
abrj Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Noen som har erfaring med å bruke GoDaddy-domener mot Web10.nu? Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Er det fortsatt Get-One som har det billigste webhotellet og domene-registreringen? http://www.get-one.net/ Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Er det fortsatt Get-One som har det billigste webhotellet og domene-registreringen? http://www.get-one.net/ Langtifra! TJC (som jeg bruker) koster 29/mnd for webhotell OG domene, mens get-one tar 29/mnd for bare webhotellet. Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Loomy: Høres bra ut! Har du en webadresse til dem? Hvordan er servicen hos dem, bare gode erfaringer? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Loomy: Høres bra ut! Har du en webadresse til dem? Hvordan er servicen hos dem, bare gode erfaringer? http://www.tjc.no Bare gode erfaringer hittil. Servicen virker god og support virker rimelig kompetent (ikke at jeg har hatt så mye å gjøre med dem da..). Hvis du bestiller kan du gjerne putte epleweb.com i anbefalt-av-feltet Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 For meg blir det kostende 36,- (mitt firma som skal ha) + 12,- i fakturagebyr. Det blir 576,-eks.mva i året. Hos Get-One blir det kostende 497,-eks.mva for webhotell og domene. Noen som vet hvordan servicen er hos Get-One? Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Loomy: Høres bra ut! Har du en webadresse til dem? Hvordan er servicen hos dem, bare gode erfaringer? http://www.tjc.no Bare gode erfaringer hittil. Servicen virker god og support virker rimelig kompetent (ikke at jeg har hatt så mye å gjøre med dem da..). Hvis du bestiller kan du gjerne putte epleweb.com i anbefalt-av-feltet Tror det blir webhotell med domene hos disse ja! Noen andre som har erfaringer med TJC? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Noen som har erfaringer med domener hos TBT.no? Tenker jeg kanskje skal bestille derifra men jeg må vite hvor seriøse de er før jeg bestiller. De er ihvertfall billige(?), 69,- NOK for 12mnd. er vel ikke _så_ værst? Noen innspill om TBT.no? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg er på utkikk etter et billig domenepakke. Har vurdert å kjøpe .com domene fra domeneshop.no (145kr året)... Er det noen andre norke som er billigere dere som dere kan anbefale? Er ikke på utkikk etter webhotel. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=401518&hl= Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Ingen? De ser ikke seriøs ut. Forferdelig webdesign, ser ikke ut som om de kan det de driver med... Endret 6. april 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kan anbefale Hostean.net. Jeg har selv Basic. Eneste jeg kan utsette på er at det er litt problemer med FTP'en til tider, de gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice har jeg fått svar etter relativt kort tid. En gang fikk jeg svar 00.30 om natten . Gjelder alle produktene: Ubegrenset mySQL Ubegrenset subdomener Ubegrenset Email adresser cPanel 9 SSL HTTPS PHP Python Ubegrenset mailinglister Perl TCL C++ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Si jeg har lyst på et webdomene(eller heter det webhotell?) og BNC er det noen som selger begge i en pakke? bør ikke koste for mye og være stabilt... Noen tips? bør helst ligge i norge. Edit: Og hva er en Shellkonto eller hva det nå enn det heter? er litt grønnsak på akkurat dette feltet... Edit2: Har lagt merke til at det er få som lar folk betale via nettbank/giro... Siden jeg ikke er 18 enda så har jeg ikke muligheten for å betale med kredittkort, så noen som har noen tips? Endret 7. juni 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
gnus Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Si jeg har lyst på et webdomene(eller heter det webhotell?) og BNC er det noen som selger begge i en pakke? bør ikke koste for mye og være stabilt...Noen tips? bør helst ligge i norge. Edit: Og hva er en Shellkonto eller hva det nå enn det heter? er litt grønnsak på akkurat dette feltet... Edit2: Har lagt merke til at det er få som lar folk betale via nettbank/giro... Siden jeg ikke er 18 enda så har jeg ikke muligheten for å betale med kredittkort, så noen som har noen tips? En shellkonto er en plass du må installere bncen din. Du logger på shellet med for eksempel putty, og installerer for eksempel psybnc for bnc eller eggdrop for en irc bot. correct me if im wrong. tips til edit2: låne visa kortet til pappan din eller en kompis. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Burde kanskje også nevnt hostean som er billig og greit!!! Veldig ornøyd, nesten aldri nede. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Goscinny: Se 3 poster lenger opp. Dessuten hjelper det ikke bare å nevne en host, du må komme med noe relevant i tillegg. Lenke til kommentar
Ma Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Noen som har noen erfaringer med cliche.com? Er jo veldig billig...men usikker på hvor mye plass osv jeg trenger Det lurer jeg også på.. Noen erfaringer med Cliche? Lenke til kommentar
drmowinckel.com Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Noen som har noen erfaringer med cliche.com? Er jo veldig billig...men usikker på hvor mye plass osv jeg trenger Det lurer jeg også på.. Noen erfaringer med Cliche? Jeg har dårlig erfaring med cliche. Se min post i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...47058&st=20&hl= Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg er på utkikk etter et billig hotell (maksimum 45,-/mnd) med relativt mye lagringsplass (minst 400 MB), og en del transfer (10 GB eller mer). Samtidig vil jeg ikke har noe tull med at domenet mitt skal registreres i bedriftens navn, slik at jeg har full kontroll over det selv. Ser at nesten alle aktørene opererer med påtvunget domenekjøp, og det liker jeg ikke. Er det det noen andre enn hostean som tilbyr dette, altså vevhotell uten domene? Og hvordan forgår overføring av domener? Jeg har nemlig et hotell med domene hos awebhotel, og regner ikke med å beholde hotellet, men vil gjerne ha domenet, da jeg bruker en mailadresse på dette domenet aktivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå