jorgis Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Har ServeTheWorld noen tilbud på QXL lengre? Prøvde å se om jeg fant noen, men fant bare tilbud fra Street4u.no osv. Send dem en mail, så får du det nok til den prisen. EDIT: [email protected] (tror jeg) Endret 15. januar 2005 av jorgis Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Send dem en mail, så får du det nok til den prisen. EDIT: [email protected] (tror jeg) Takk for tipset! Sendte mail nå. Sitter her og krysser fingrene.. EDIT: Glemte å takke Endret 15. januar 2005 av eMPea Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Send dem en mail, så får du det nok til den prisen. EDIT: [email protected] (tror jeg) Takk for tipset! Sendte mail nå. Sitter her og krysser fingrene.. EDIT: Glemte å takke Bare hyggelig. Mener STW har en sånn grei ordning om at hvis du nevner meg som anbefaler elns. får jeg en måned gratis, så hvis du nevner meg i e-posten vil jeg være veldig takknemlig. Tror det holder å nevne domenet (www.jorgis.com). Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det er hele to måneder gratis: http://www.servetheworld.no/referanser/ Nevn heller at det var jeg som anbefalte, nevn meg, nevn meg! Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) @ jorgis Det skal jeg gjøre! (hvis de selger meg domenet til qxl-pris da, ellers skal jeg ikke ha) Endret 15. januar 2005 av eMPea Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 @ jorgis Det skal jeg gjøre! (hvis de selger meg domenet til qxl-pris da, ellers skal jeg ikke ha) Hehe, flottings. Mener at Ingar fikk sitt webhotell til QXL-pris ved å spørre høflig via mail, så det skal nok gå greit. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 #1. Det er min tråd. I alle referanser skal jeg oppgis, og tjene masse penger på dere småbarn som bestiller webhotell. #2. Man får ikke 2 måneders gratistid ved handel av QXL-tilbud. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jo? En kamerat bestilte via QXL, satte opp meg som anbefaler, og vips! jeg fikk 2 mnd. gratis En annen som har gjort det også, så jeg har fått 4 mnd. gratis på www.vegiboys.com... Det er det som er det dyreste domenet og webhotellet mitt, så det er der det er mest penger å spare beyond-sanity.com skal jeg da alltids klare å betale uten noen gratismåneder Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Hm, hvor var det jeg leste det da.. Jaja. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) get-one.net har nå økt prisene sine betraktelig, men samtidig skrudd opp overføring/mnd. Hang meg på lokketilbudet med 19kr/mnd inkl. domene (betalte vel ca 230 kr for et år?) for snart ett år siden, og nå ligger standardpakken på 49kr/mnd + domene (over 900 kr året). Så da er vel tiden inne for å bytte. Endret 20. januar 2005 av diskvask Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Get-one: +Lett og god Administrering (CPanel) +Billig. -altfor mye nedetid = Jeg har Get-one, og kan bare si meg middels fornøyd. Dette er pga. all nedetiden. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg skal ha meg "ordentlig" domene nå, og vurderte en stund web10.nu - men det er jo ikke ekte webdomener man får jo?! Søkte på talkactive.net som web10 bruker, og da kom jeg over bl.a. http://www.flygfoto.com/. Sjekk kildekoden for sida. Det er jo bare maskert URL forwarding. Er det slik for alle som bruker web10 eller? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 www.maraak.com <-- det er et helt "ekte" domene, med web10 Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Mitt domene på web10.nu er også ekte, ikke noe forwarding i koden. Det som stinker med kontrollpanelet til de er mangelen på selv enkel filbehandling. F.eks. for å flytte en katalog blir man nødt til å laste hele greia ned med ftp, slette katalogen, for så å laste den opp til ønsket sted. Tungvindt. Men de er billige og ser ut til å ha rask respons på support. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 www.maraak.com <-- det er et helt "ekte" domene, med web10 OK. Kanskje domener fra et gammelt system de har ellernoe det jeg fant da. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Nje, tviler på det. Vet ikke hvorfor det er sånn da Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 F.eks. for å flytte en katalog blir man nødt til å laste hele greia ned med ftp, slette katalogen, for så å laste den opp til ønsket sted. Tungvindt. Nei, du renamer bare katelogen til den nye stien med FTP. Det er i alle fall det som er normalt... Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 F.eks. for å flytte en katalog blir man nødt til å laste hele greia ned med ftp, slette katalogen, for så å laste den opp til ønsket sted. Tungvindt. Nei, du renamer bare katelogen til den nye stien med FTP. Det er i alle fall det som er normalt... Joda, sånn sett. Det jeg egentlig mente var f.eks. å flytte en katalog til rota. Jeg oppretta public_html av gammel vane før jeg fant ut at rotkatalogen faktisk tilsvarte public_html. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Siden denne tråden tar for seg norske/nordiske webhoteller har jeg laget en tråd for utlandske. Man får jo som oftes mye mer for pengene borte i USA, og hvis man ikke er helt avhengig av veldig liten respons tid, så er USA veien å gå. Og som denne tråder viser, ligger jo faktisk serverene til mange av de "norske" webhotellen akkurat i USA. Tråden finner du her: Webhosting i USA, og legg gjerne inn nye linker, anbefalinger, erfaringer osv. På siden min: Webhosting i USA finner du en oppdatert liste, med ping tider osv. Kommer til å legge inn ganske mye info om de forskjellige webhotellene etter hvert. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Setter denne som sticky i sitt nye tilholdssted, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå