:utakt Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Noen som tilbyr gratis hosting? Jeg trenger egentlig bare litt plass for å lagre et par små filer, 10-15MB holder i massevis. Lenke til kommentar
aommundsen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Hvis førstesiden blir oppdatert, ville det vært hyggelig om dere kunne ta med info om MinHost. Her er et utdrag fra minhost.no/webhotell: Webhotell standard: Pris: 99,- pr mnd (inkl. moms) Domenenavn inkludert: Ja Lagringsplass: 25GB Månedlig båndbredde: 200GB Operativsystem: CentOS (Linux) Server i Norge: Ja Webhotell ekstra: Pris: 139,- pr mnd (inkl. moms) Domenenavn inkludert: Ja Lagringsplass: 35GB Månedlig båndbredde: 300GB Operativsystem: CentOS (Linux) Server i Norge: Ja Endret 19. juli 2011 av aommundsen Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Nordichost Meduim Pris: 49,- pr mnd Lagringsplass: 1GB Trafikk: 10GB Domenenavn inkludert: nei Stor 99,-/mnd Lagringsplass: 5GB Trafikk: 40GB Domene inkuldert: ja Ekstra stor 139,-/mnd Lagringsplass: 10GB Trafikk: 60GB Domene inkuldert: ja Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Tar denne opp igjen; Hvilken host er å anbefale for et lite nettsted basert på en Wordpress-installasjon (dvs i praksis en blogg)? Standardkrav til pris (billig!) og oppetid. Ser litt på one.com, pakken til 10kr virker som dekker behovet? Servetheworld.net tar 70kr for sin minste pakke (kunde her selv og godt fornøyd, men om one.com tar 1/7 av prisen vurderer jeg denne) Endret 16. september 2009 av Marvil Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 http://www.site5.com/hosting/ Birger Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei! Vi er et styre som er på jakt etter en host og et domene til en medlemsside. Denne siden skal ha opptil 1000 brukere, og skal kjøre Joomla. Han som kan mest om web i IT-avdelingen bruker domeneshop, men jeg synes det var litt stive priser i forhold til hva vi man får. Dette gjaldt spesielt diskplass og MySQL databaser. Jeg har sett på web10.nu og de så veldig greie ut, men hvordan er oppetiden og support på de? Vi prøver å holde kostnadene til et minimum da vi har svært begrenset med penger. På forhånd takk, Bjarte Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei, Bjarte Vil anbefale Subsys til deg. Er meget fornøyd med de. Birger Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er det noen som har erfaring med å kjøre systemer bygd på CakePHP på one.com? Lenke til kommentar
Holyfrey Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Noen som tilbyr gratis hosting? Jeg trenger egentlig bare litt plass for å lagre et par små filer, 10-15MB holder i massevis. Trenger du fremdeles litt Webside plass ? Du kan få gratis plass hos meg www.holyfrey-hosting.com Jeg kan tilby deg et subdomene foreksepel: http://DittNickNavn.holyfrey-hosting.com Hilsen Tom Erik / Holyfrey Endret 27. oktober 2010 av Holyfrey Lenke til kommentar
Benegesserit Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Bumper denne! Trenger hjelp til å sette opp en hjemmeside. Lånte for en to års tid tilbake en mac for å sette opp en hjemmeside/blog. Denne var helt perfekt og nydelig. Beregnet for mac. A´la mac stil - klikk og dra, tekstur i bakgrunn og lett å bruke. Jeg betalte 100 kr. for et år, riktignok til bare en liten side. Noen som aner hva dette kan være slags webhotell? Har kjøpt mac nå, og savner siden min - kan ikke huske eller finne igjen navnet til leverandren. Håper noen kan hjelpe - eller med å foreslå andre sider for mac som er lett å sette opp. Synes alle leverandørene har utrolig glorete og stygge hjemmesider selv… :/. Takk, Benegesserit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå