Garreth Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Ny erfaring om servetheworld:*snip* Nå har det gått så langt jeg kommer til å nekte å betale webhotell for neste regning. Jeg skulle flytte domenene mine over i mai/juni, og syntes det er for dårlig jeg må vente i 1/2 år for at de skal ta tak i noen dokumenter. Hva syntes dere om dette? Bytt til subsys! Bedre kundeservice skal du lete lenge etter! Endret 18. november 2008 av Garreth Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er alle fornøyd med Subsys? Jeg vurderer på å flytte fra MediaTemple og over til Subsys, men er skeptisk til at de kun tilbyr hhv 1, 2 og 3 GB(!) når jeg har 100 GB hos MediaTemple og kan få unlimited hos Dreamhost... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er alle fornøyd med Subsys? Jeg vurderer på å flytte fra MediaTemple og over til Subsys, men er skeptisk til at de kun tilbyr hhv 1, 2 og 3 GB(!) når jeg har 100 GB hos MediaTemple og kan få unlimited hos Dreamhost... Jeg har ikke prøvd subsys, men jeg personlig har vært veldig fornøyd med "rimuhosting" (http://rimuhosting.com/) siden en kan velge hvor i verden du vil ha servere, relativt rimelige VPSer og til nå svært bra service. Så kan anbefale dem. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er alle fornøyd med Subsys? Jeg vurderer på å flytte fra MediaTemple og over til Subsys, men er skeptisk til at de kun tilbyr hhv 1, 2 og 3 GB(!) når jeg har 100 GB hos MediaTemple og kan få unlimited hos Dreamhost... Jeg er veldig fornøyd med subsys, men om du tenker å bruke hotellet som lagringsplass så er nok ikke susbsys det beste valget (da de ikke tilbyr mye lagringsplass) Jeg bruker dreamhost (unlimited) for det Alt annet med subsys syns jeg er veldig bra. Rask respons på hendvendelser, støtte for rails og django. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er det sånn at alle selgerne har en oppstartspris som ligger noe under 1000kr? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er alle fornøyd med Subsys? Jeg vurderer på å flytte fra MediaTemple og over til Subsys, men er skeptisk til at de kun tilbyr hhv 1, 2 og 3 GB(!) når jeg har 100 GB hos MediaTemple og kan få unlimited hos Dreamhost... Valget er jo enkelt, hvor kommer brukerne dine fra? Amerika > (mt), europe > Subsys. Birger Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg vurderer å flytte blikket mitt fra Subsys og over til Domeneshop. Ser at Domeneshop har rimelig gode linjer, noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg vurderer å flytte blikket mitt fra Subsys og over til Domeneshop. Ser at Domeneshop har rimelig gode linjer, noen som har erfaringer? Jeg har brukt Domeneshop i ca. 2 år (derfor jeg sammenligner de med Subsys), aldri hatt en eneste klage på de. De har gode linjer og god support. De er dog veldig gjerrige på diskplass i sammenligning med f.eks Subsys. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen som vet om det er noen webhoster hvor det følger med IP.Board? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen som vet om det er noen webhoster hvor det følger med IP.Board? http://www.invisionpower.com/hosting/index.html Birger Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Glemte å nevne at jeg lurte på webhoster utenom InvisionPower selv. Syntes det var litt dyrt for 1300kr i året, så lurte på om det var noen billigere alternativer. Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er det en spesiell grunn til at du absolutt trenger IPB? Er enig i at 1300 kr i året er altfor mye, spesielt når man har minst like bra eller bedre alternativer som phpBB3 og SMF. Foruten legger jeg inn min webside på Subsys neste uke, kommer tilbake med litt mer erfaringer fra de da. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er det en spesiell grunn til at du absolutt trenger IPB? Er enig i at 1300 kr i året er altfor mye, spesielt når man har minst like bra eller bedre alternativer som phpBB3 og SMF. Har allerede 3 nettsider som har phpBB3, og for meg så virker IP.Board som en mer proff løsning, dermed tenkte jeg at jeg skulle prøve det neste gang om det finnes noen gode tilbud på webhoteller som inkluderer det. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ingen som har nevnt one.com? (Jeg så ikke så veldig mye gjennom tråden da heller, men.) Vi, altså familien har hjemmeside hos one.com - 3GB lagringsplass - Ubegrenset e-mail konti - Fotogalleri, blog. For 10kr måneden + 100kr domeneavgift, + 100kr oppstartspris. 320kr første året, blir det da. Jeg synes det er en grei deal Lenke til kommentar
thekid Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ingen som har nevnt one.com?(Jeg så ikke så veldig mye gjennom tråden da heller, men.) Vi, altså familien har hjemmeside hos one.com - 3GB lagringsplass - Ubegrenset e-mail konti - Fotogalleri, blog. For 10kr måneden + 100kr domeneavgift, + 100kr oppstartspris. 320kr første året, blir det da. Jeg synes det er en grei deal one.com har ikke ssl epost (imap,pop eller webmail). Så rimelig downer der. Webhostingen er også litt rar, de sier man har ubegrenset trafikk, men man får ikke laste opp filer større enn x (har ikke funnet grensen enda, men er liten).. Helt genial for enkel webhosting derimot. Lenke til kommentar
olear Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Hei, da tråden er litt vel lang velger jeg å spørre om råd Jeg trenger en ny host (skal bare brukes til filer), krav er som følger: - http eller ftp listing av filer - ~10GB lagring, ingen begrensing på filer eller filtyper - helst ubegrenset trafikk - opplasting over ssh eller ftp - Mulighet for cron-jobber (ikke et must) - Akseptabel linje - Pris jeg kan leve med Database og annet dill (PHP osv) er unødvendig. Noen tips? Endret 26. desember 2008 av olear Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nå har jeg hatt Dreamhost i et halvt år. Jeg har bare positive ting å si. Har ingen ting å utsette på kundeservice, stabilitet eller funksjoner. De har et eget kontrollpanel der du kan sette opp auto-oppdatering av en del programmer som Wordpress og pbpBB. Lenke til kommentar
Holyfrey Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nå har jeg hatt Dreamhost i et halvt år. Jeg har bare positive ting å si. Har ingen ting å utsette på kundeservice, stabilitet eller funksjoner. De har et eget kontrollpanel der du kan sette opp auto-oppdatering av en del programmer som Wordpress og pbpBB. Denne siden er bra, du får ikke mye dill dall men støter alt det ei internettsiden trenger: http://www.phpraider.net Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg er på jakt etter en host for å kjøre Joomla med velkjente tillegg. Noen av dere som har erfaringer med norske hoster på dette? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som vet om noen hoster som har virtuelle eller dedikerte servere. Må ha under 100ms fra norge og ha helst fri båndbedde (minst 1500GB/mnd) og som er billige. Vurderer dedikert server fra strato.de, men finnes det bedre tilbud? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå