Anders Moen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Oi... Har du noen andre hosts som faktisk holder det de lover, men er billige? Skal se om jeg får ramset opp det jeg vil ha (sånn ca.). Kom gjerne med forslag til hosts, som kanskje ikke passer inn på alt og da - PHP 5 - Fri trafikk - Så mange databaser man vil (MySQL via phpMyAdmin) - Ha mulighet til å ha .zip mapper, og kanskje litt filmer/musikk som jeg lager selv - FTP (helst så mange FTP-kontoer man selv vil ha. Sånn at flere kan få FTP til sida mi mener jeg) - Eposter (gjerne så mange jeg selv vil ha ) - Minst 1000mb plass (tror jeg)... Trenger kanskje ikke så mye. Nå har jeg Hotserv.dk (100mb maks), og bruker 20...men hvis jeg kjøper domene og webhotell, da gjelder vel alle subdomener i plassen, eller blir det en "ny plass" (hvis du skjønner) Gjør ingenting om det er 24/7 live hjelp, og gratis domene med i webhotellpakka. Skal være så billig som mulig, for jeg tjener egentlig ikke penger, så det bør være litt billig, hehe. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Noen billige domeneregistrarer som skjuler whois-info gratis? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Subsys.no gjør det, bare skriv det i en liten notis når du registrerer deg. Om du vil støtte et amerikansk selskap, som har en leder som er en liten krigshisser på Irak krigen kan du velge godaddy.com som er billigere. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Subsys.no gjør det, bare skriv det i en liten notis når du registrerer deg. Om du vil støtte et amerikansk selskap, som har en leder som er en liten krigshisser på Irak krigen kan du velge godaddy.com som er billigere. 8292072[/snapback] Takk for svar. Jeg har allerede noen domener hos Godaddy. Det overrasker meg vel ikke at Bob Parsons er politisk konservativ, med tanke på de harry reklamene Godaddy er kjent for. :!: Nevnte registrar tar betalt for privat whois. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Subsys.no tok i alle fall ikke noe ekstra betalt for det, når jeg bestilte blogg og hjemmeside for faren min. De skal vistnok også integrere dette i registreringen om en stund, er det ikke allerede gjort slik at man slipper å skrive det inn i notisen. Endret 4. april 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Noen som veit om en billig webhost som tilbyr MSSQL? Har sjekket litt rundt, men det er ikke mange som tilbyr denne tjenesten. Servetheworld har MSSQL, men dog til en pris på 79kr/mnd Fins det billigere? Takk for svar Mvh Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 79kr/mnd er ikke en vanvittig pris akkurat, men du kan kanskje sjekke ut Fastname.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Nå har jeg ikke lest igjennom hele tråden, men har noen erfaringer med one.com? Hva bør jeg velge mellom one.com og godaddy? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har ikke prøvd noen av de der to, men på forrige side så var det noen som sa at de lyver om det som står på forsida? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 For den vanlige hjemmesidelageren, fungerer One.com helt ypperlig. Enkelt, greit, billig og kjapt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ja, og den vanlige hjemmesidelageren, det er meg! Bestilte fra One.com i går! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det finnes fremdeles bedre og billigere alternativer selv for den vanlige hjemmesidelageren, f.eks Subsys.no. Lykke til, Badmatz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jo, takk, takk! Bestilte som sagt fra One.com på søndag, og alt var klart til bruk på mandag! Lenke til kommentar
SportsLie Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg vil bare anbefale www.servage.net Vannvittig bra. 310 GB serverplass 3000 GB transfer i mnd. "Aldri" nedetid Alt av tilbehør Ved å bruke koden :"CUST15853" ved bestilling får man også en hyggeligere pris, og 25 GB ekstra serverplass.. Løp og kjøp.. Har aldri vært mer fornøyd med et webhotell.. Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 B-one eller den nye ONE sug...beklager for språkbruk, men de har den dårligste hosting planen som finnes. bare en database max 20connection max 16mb php memory domene 100kr pr år supporten sier bare: i understand i understan! kan ikke fikse noe. duger ikke til noe. den er ikke billig heller! de finnes bedre og billigere alternativer her! jeg har gjort en stor tabbe...nå som sida mi vokser kan ikke de "supportere" meg! ikke bra! Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Subsys.no gjør det, bare skriv det i en liten notis når du registrerer deg. Om du vil støtte et amerikansk selskap, som har en leder som er en liten krigshisser på Irak krigen kan du velge godaddy.com som er billigere. 8292072[/snapback] problemet med subsys.no er at de har alt for lite space..hvis de var litt mer som one.com i dette feltet da hadde de vunnet Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Jeg tror ikke det. Det blir vanskelig å fylle opp 1gb når du ikke får lov til å ha lyd, eller videofiler. Ei får du lov til å ha din egen plass på Internett som du kan bruke som en "ekstern harddisk". Det er forskjell på hva du får, og hva du faktisk komomer til å bruke. Skal du ha større forumer som f.eks Diskusjon som kun har en database på et par gigabyte bruker du uanset ikke billighoster som One.com. Se på det som mange her ser på som Norges beste, og mest seriøse - Domeneshop.no. De har ikke like god plass, men du får i alle fall utnytte plassen. Jeg driver et forum med noen php skript for bla bildehosting, og jeg bruker omtrent 30-40 mb, og det er flere titall som benytter seg av siden. Endret 12. mai 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 forum og bilder og databasen, pluss masse pdf filer! er vel lovlig, men når du ser så dårlig kvalitet på mysql o.l., da kommer du til å flytte! jeg har absolutt ikke sett noe bra hosting her! har vært kunde hos domeneshop, powweb, one.com og globat. alle sug! enten har de svare servere, deres begrunnesle er at man ikke kan forvente noe bedre fra shared-hosting, eller har de cgi, mysql UPGRADE hver uke. powweb hadde minst 2 dager med down-time hver uke de siste 6mnd. tror ikke syswhatever kommer til å score noe bedere heller...når forumet vokser blir du alene med en leid plass hos en server-eier! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 La meg i alle fall få det klart at jeg er enig med deg at One.com suger, og jeg skal bytte når året er ute. Jeg er ikke fornøyd med de. Elendig kundeservice når det er noe virkelig feil, og jeg har ingen mulighet for å ha automatisk backup. Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 amen fruktkake...jeg er bundet til dem til slutten av året! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå