Slazenger Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 ja nå sitte eg her på faren min sin pc... skulle update bios alt jikk galt kom opp når jeg skulle restarte at måtte recova den andre biosen igjen så klikka det og etter det restarta eg bios og nå vil ikke pcen min på,eller det er svart sjerm :S HJELP trenger jeg nyt HK? Mvh slazzz Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvilket HK har du? Prøvd å annulere CMOS eller ta ut CMOS-batteriet? Lenke til kommentar
enl Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvis hovedkortet er forholdsvis nytt, kan som regel BIOS reddes ved å lage en diskett med riktig/gammel BIOS på. Hvordan du lager denne disketten varierer fra BIOS til BIOS, så du får finne ut hva slags hovedkort som sitter i maskinen, og gå på nettsiden til produsenten. Innlegg nr. 500 :!: Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Har et MS MSI6367n2 Hovedkort men uanset hvordan kan eg gjøre noe når det kommer svart sjerm og ser ingenting å cd romme vil ikke opp og tastature lyser ikke??? noen som gidder å finne det jeg skal ha? Mvh Slazenger Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 se på "Vi anskaffer en super-pc: Del3" .. er usikker men mener å huske at dem hadde et lignende problem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå