mobil_brukeren Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hei.. Fikk en liten ide mens jeg satt og tenkte litt.. Jeg Har UV lys inni pc'en og hvis jeg lakerer Kabbinettet mitt hvitt inni ville det hvite lyse da når uv lysenen står på? Burde jeg lakere det hvit mettalic eller bare vanelig hvit? Takker for svar!! Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 enten vandelig hvitt eller med uv-lakk... Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Kult viste ikke at det fantes, men er det dyrt og hvor får jeg kjøpt det? må jeg grunne eller.no når jeg bruker det? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 det hvite vil lyse blå-aktig, men du vil også fjerne UV effekten på f.eks. UV-reaktive kabler osv. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Hvis jeg bruker UV spray a? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Høres tøft ut Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Ljudia her en del uv stuff. http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0no.cgi Søk på uv så finner du bla. uv maling Endret 12. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå