Lazyboi Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) SLett dette da! Endret 12. september 2004 av Lazyboi Lenke til kommentar
tech Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Vil jo anbefalle deg og bygge din egen pc, særlig hvis du skal ha en "superpc" Er jo masse artikler om sånt på hardware.no. Lenke til kommentar
Lazyboi Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 jeg vet, og jeg hadde tenkt meg den som han nettopp bygget, med amd prossesoren og gigabyte hovedkortet, osv. men det så ut til at det var mye feil og "tuklerier" med den, og jeg vil helst styre unna slikt mas og stress! Lenke til kommentar
Lazyboi Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Jeg skjekket litt på Komplett, og vil vite om dette funker: Kabinett: Suntek Midtower TH-6522 m/300W P4 / AMD Hovedkort: MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort s939 nForce3,SATA,GbLAN,ATX,Dual-DDR CPU: AMD Athlon 64 FX-53 2,4GHz socket 939, 1MB Cache Dual DDR-minne: Crosair TWINX2048-3200 DDR-DIMM 2048 Kit w/two matched CMX1024-3200 DIMMs Hardisk: Western Digital Raptor 74Gb S-ATA 10000rpm Hardisk2: Western Digital 250Gb S-ATA Lydkort: Creative SB Audigy 2ZS Platinum Pro PCI lydkort m/1394 THX, DD EX7.1 Høytalere: Logitech Z-680 DVD-spiller og brenner er ikke så farlig, for det kan man jo... det jeg lurer på er om jeg kan putte inn fler harddisker og om det evetnuelt er mulig med mer minne?? Har ikke med kjøling, i og med at man kan kjøpe dette fra komplett, regner jeg med at de kan sette inn de nødvendige kjøleredskapene inn for meg... Kan jeg få noen tips om dette funker br anok sammen eller noe sånt? Endret 12. september 2004 av Lazyboi Lenke til kommentar
Føss Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) når du sier du jobber mye med film og disign... jobber du med å lage f.eks. animerte filmer og?? siden du skal ha fire GL? og hadde jeg vært deg hadde jeg tatt et annet kabinett og kraftigere PSU!! Endret 12. september 2004 av 3D-player Lenke til kommentar
Lazyboi Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) det kan være jeg skal innom det ja.. jeg skal drive med reklame og film, og da hadde det vært greit å kunne animere litt også... skal studere dette, og hadde da vært kjekt å ha en data litt for fremtiden også... kan du gi et eksempel på kabinett og psu?? er for eksempel: Chieftech BX-Tower 360W PSU bedre??? det er jo det, men... Endret 12. september 2004 av Lazyboi Lenke til kommentar
Føss Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) det kan være jeg skal innom det ja.. jeg skal drive med reklame og film, og da hadde det vært greit å kunne animere litt også... skal studere dette, og hadde da vært kjekt å ha en data litt for fremtiden også... når du skal drive med dette så har jeg hørt at Intel er noe bedre å bruke til det!! og intel har jo støtte for PCIe og DDR2 Endret 12. september 2004 av 3D-player Lenke til kommentar
Lazyboi Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 når du sier du jobber mye med film og disign... jobber du med å lage f.eks. animerte filmer og?? siden du skal ha fire GL?og hadde jeg vært deg hadde jeg tatt et annet kabinett og kraftigere PSU!! ikke vits med firegl om man ikke skal animere??? Lenke til kommentar
Føss Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 jeg tror du missforsto meg... jeg spurte om du skulle animere siden du skulle kjøpe fire gl! noe annet jeg kom til å tenke på er at hvis du skal "lage shrek 3" så børr du vel ha dual prosessor... men jeg vet ikke hva du skal lage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå