elvis! Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: (ja -MMS: (ja. -GPRS: (ja -WAP:(ja/. -Kalkulator: (ja -JAVA:(ja -Email klient: tja... -Spill:(ja/ osv... Viktig at den har normal størrelse. (les: ingen s700...) Skjerm: Farge/ikke farge. -Minst 65000 farger -Størrelse på skjerm: omtrent som ericsson t630 eller større... -Touchscreen: nei) Diverse: -Kamera: VGA ( et bra et. litt prioritet) -Videokamera: (Ja -Symbian: nei). -Triband:(ja. -Infrarød port:nei). -Bluetooth:(ja/ -Minne: Vil ha mp3-spiller så jeg trenger nok minnekort evt 128 mb.. -Polyfoniske ringetoner:(ja -MP3: (ja- Radio:(nei). -Batterilevetid: ikke viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Det som er viktig med mobilen min, er at kameraet er bra (et vga-kamera er tydeligvis ikke bare et vga-kamerea (kvalitetsforskjeller)).. og at den har mp3 og at tastene reagerer raskt. Har alltid hatt nokia, og det er pga sms og menyen generelt. Tastene må reagere nesten før jeg trykker på dem, akkurat som på min nokia 7210. Det må kunne gå raskt å sms'e-- Fins denne telefonen?? Takk! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hva med Simens SX1? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Bortsett fra liten skjerm så er 6230 et bra alternativ da SX1 er også et godt valg her ja Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 6230 er en noe mindre telefon en SX1 uten symbian ol. Svakheten med denne mobilen er egentlig den lille skjermen. Så ønsker du både greit kamera, mp3 og stor skjerm må nok valget bli SX1 (Symbian telefon), men uansett ber jeg deg ta en titt på 6230, en helt grei telefon Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 En liten telefon med stor skjerm og MP3 med flust av minne er en løgn. Dog lever nokia 6230 ganske bra opp til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå