Volvo_-`Power Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Sitter nå å prøver å lagre original biosen som ligger på skjermkortet med: nvflash, men får det ikke til. Noen som vet hva man skal skrive? Har prøvd å skrive komandoen på samme måte som eksemplet. men når jeg skal lagre filen skriver jeg: nvflash--save-b original.bin, da kommer det opp; could not read "original.bin" Hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Kommer sikkert an på hvilken versjon du bruker men med nvflash 4.42 skal "nvflash -b backupfil.rom" funke Lenke til kommentar
Volvo_-`Power Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Fikk det til nå, men når jeg prøver å legge inn den nye biosen kommer det opp en feilrapport. Er det noen mulighet for å "tvinge" inn biosen. Holder på å prøve å flashe mitt gamle ti 4800se kort til 4800. bare for å prøve d liksom. Lenke til kommentar
Volvo_-`Power Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Fikk falshet det til 4800 nå, men nor jeg la inn driverne ble det sort skjerm gitt. Flashet tilbake, og skjermen er og forblir sort når jeg kommer inn i windows. Noen som vet hvordan jeg kan få det til å funke igjen, og at det vises som et 4800 i windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå