Portalol Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg vurderer å kjøpe en 80x80mm vifte for å kjøle harddisken min som jeg syns er litt varm... Hva anbefaler dere (liker det stille) Lenke til kommentar
razer Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Kjøp en billig 80mm og kjør den på 5v/7v. Harddisker trenger ikke annet enn en liten bris over seg.. Endret 12. september 2004 av razer Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) takk for svaret skal nok gjøre det, kanskje en sånn papst ting ? En sånn en? Endret 12. september 2004 av AmmO Lenke til kommentar
razer Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Var igrunnen den jeg tenkte på, men syns jeg husket at den var svindyr (tok vel feil:p). Visst du kjøper den kan du like godt kjøre den på 12v Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 ja da blir det vel den da men blir det bedre/dårligere hvis jeg kjøper en av de andre som bråker mer på samme voltage og setter ned den så den bråker like mye? (si ifra hvis det var helt uforståelig ) Lenke til kommentar
razer Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Skjønte sånn halveis hva du mente Papst er kjent for å ha svært stillegående vifter, så det vil egentlig være det beste valget. Temperaturen blir det nok ingen forskjell på (minimal isåfall). Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 ok ok takker for alle svar går for 12dB vifta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå